Club1Hotels Beta-Explorer Membership 1 års gratis prøve

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Sebastian011, 2/10/16.

  1. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Hey IF,
    Jeg faldt lige over en artikel på Mightytravel, som tippede om at Club1Hotels som er nyopstartet, gav et års medlemsskab (værdi: $675, selvom det nok er tvivlsomt): http://www.club1hotels.com/c1h

    Listen med benefits er lang, men hvor meget hold der er I det vides ikke. Jeg har meldt mig til, det er jo gratis, men synes allerede deres hjemmeside er grim og uprofessionel.
    • No Blackout Dates.
    • Last Room Availability (in most cases).
    • Reservation Flexibility
    • Our members will have privileged access to 1,300 Airport Clubs and VIP Lounges located in over 100 countries and 400 cities.
    • Wholesale international airfare for first class, business class and economy up to 50% off published fares.
    • Wholesale prices from tours and attractions to theaters and thousands of activities including golf around the world!
    • Preferred rates at the top global Car Rental companies.
    • Members-only rates at beautiful Vacation Rental Homes, located in the most desired vacation destinations.
    • Discounts at Restaurants and Spa's located in global gateway cities airports.
    • Personalized Concierge Services
    Har søgt lidt hoteller derinde for at sammenligne, og de er faktisk konsekvent under laveste pris via søgermaskiner som fx Hotelscombined og Momondo. Jeg sender request på en fly billet i dag og ser hvad de vender tilbage med der. De har også noget priority pass agtigt til $55, men hvordan dækningen på det er vides ikke.

    Er det noget I andre har hørt noget om?
     
  2. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Nogen herinde der har anvendt Club1Hotels ?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. Abj

    Abj VIP medlem

    Beskeder:
    65
    "Synes godt om" modtaget:
    285
    Point:
    53
    Jeg har haft et gratis "prøve medlemsskab" i snart et års tid. (Det udløber nok snart). Har aldrig lavet en booking med dem. Deres booking side er temmelig dårlig. Det er svært at overskue hvad man får, og for hoteller jeg har set på, har det altid bedre kunne betale sig at booke direkte eller via Hotels.com / Agoda når man regner rewards og cachback med i ligningen. Det skader jo ikke at tilmelde sig, men forvente ikke det store.
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side