Come on BA... opdater min status!

Poster i 'BRITISH AIRWAYS | AVIOS' oprettet af jakobv84, 15/2/15.

  1. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    OK weekendens dårlige vejr og min kedsommelige weekend har gjort at jeg har holdt øje med min status på BA. Jeg fik krediteret mine Tier Points i går som skubbede mig op på 620 (der mangler så LHR-CPH, sikkert fordi jeg blev ombooket, så skal have claimet den...), men den har ikke opdateret mig til Silver endnu. Jeg har helt klart ikke nok at tage mig til...

    upload_2015-2-15_18-48-28.png

    Opdatering: Så krediterede BA mit LHR-CPH segment også og opdaterede status til Silver. Så for de nysgerrige fløj jeg segmentet fredag og status ændrede sig mandag (tror ikke weekenden betyder noget i denne sammenhæng da jeg observerede det samme fra Blue til Bronze)
     
    Senest redigeret: 16/2/15
    Henrik Olsen, Frequie og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om dette"
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Det var vel meget hurtigt de fik dette gjort. Jeg bliver sølv i næste uge midt under en tur over atlanten. så glæder mig til at se om det giver nogen lounge adgang hvis jeg kan fremvise elektronisk BAEC kort :)
     
  3. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ja hvad der er mystisk er jo at de fanger TP'erne men så går der alligevel nogle dage før det slår dem at du nu er over grænsen. Forskellige IT systemer sikkert...
     
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Sikkert - men det ville være rart med loungeadgangen på vejen hjem. Der er godt en uge imellem. Nu ser vi - ellers har jeg noget til gode næste gang :)
     
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Med en uge tror jeg du er på sikker grund. Der gik som sagt 2-3 dage fra jeg fløj til jeg var Bronze og det samme nu til Silver.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    I løbet af den uge (fra på fredag) samler jeg over 500 Tier Points som bringer mig over de 1000 Tier Points. Så er spørgsmålet om jeg skal jagte guldet - har indtil 8. maj :)
     
  7. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ja... jeg tror ikke jeg jagter guld, men venter og ser om det kommer tæt nok på til det er værd at gøre noget særligt når jeg kommer tættere på d. 8 okt
     
  8. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg er pt. på 730 TP og mit optjeningsår udløber 8 okt. Jeg har to rejser booket i juni for 2x 220 (CPH-LHR-AUS-IAH-LHR-CPH og CPH-LHR-BLR-LHR-CPH) hvilket bringer mig op på 1170. Jeg har en tur mere til AUS i Aug planlagt hvilket burde udløse yderligere 220 TP og bringe mig op på 1390 og dermed kun 110 TP kort af Guld. Så begynder det at friste at gå efter det også selvom forskellene til Silver er begrænset... men 100% avios bonus istedet for 50% og First lounge i LHR er jo heller ikke så ringe...
     
    asf, Kristian, Nicki Lolk Sørensen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  9. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Jeg vil sige det er en "must do", da det udover Loungen og de 100% Avios også øger chancen for ops-up.

    Dertil adgang til spa er noget fruen er glad for :)
     
  10. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,281
    "Synes godt om" modtaget:
    6,825
    Point:
    113
    Så lærte jeg da noget nyt i dag. Havde hele tiden troet det skulle udtales 'Ay-vios', men i videoen siger de jo 'A-vios' med kort a. Så det må jeg hellere vænne mig til...
     
    jefi99 og Frequie "Synes godt om" dette.
  11. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg blev bumpet fra WT til WTP begge gange sidst som Sølv. Men bumpet fra WTP til CW er jo uendeligt mange gange sjovere! Er spaen gratis? Har også hørt noget på FT om lange ventetider...?
     
  12. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Hehe man lærer hver dag! I øvrigt vil jeg endnu en gang slå et slag for at BA har den bedste musik af alle selskaber i deres videoer :)
     
  13. Kasper

    Kasper VIP medlem

    Beskeder:
    154
    "Synes godt om" modtaget:
    353
    Point:
    63
    Hej. Er det bare sket automatisk? Har sølv, men ved ikke om jeg skal bestille WT næste gang og håbe på at upgrade til WTP. Eller være sikker og så bestille på WTP.
     
  14. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Skete indenfor 2t før afgang ved relativt fyldte fly. Jeg ville ikke forvente det!
     
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Der kan være ventetid men man kan finde bedre plads i Terminal 5B hvis man vil gå lidt for. Den lounge er også mindre fuld hvis man bare vil slappe af. Maden er der ikke meget af i den lounge men ellers er alt lige som de almindelige business lounges i hovedterminalen :)
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  16. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Men man kan også skrive og booke spa tid og så få en plads.
     

Del denne side