Cote d'Azur

Poster i 'DESTINATIONER' oprettet af T4L, 28/6/23.

  1. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,089
    "Synes godt om" modtaget:
    4,637
    Point:
    113
    I starten af maj måned var jeg af sted på familieferie i Sydfrankrig. Det var nogle få dage inden film festivalen i Cannes og Formel 1 i Monaco, hvor vi besøgte Nice, Cannes, St.Tropez og Monaco i den rækkefølge. Nu er sommerferien over os og der er nok en del der har taget flyveren til Nice sammen med familien. Så jeg vil gerne dele et lille restauranttip med jer.

    Af de fire steder vi besøgte var Cannes min favorit. Det føltes ikke så turistet som Nice, lidt mere fransk end St. Tropez og der var færre instagrammer end i Monaco. Et familiemedlem fik den ide at vi skulle få en drink på Carlton hotellet i Cannes inden middagen. Det er hotellet med filmstjernerne og det kunne jo være man ser nogen....Vi mødte ingen filmstjerner og en cocktail i baren kostede.....32 euro!!!!:eek:

    Aftenen blev reddet af vores restaurant. Så mit råd hvis du er i Cannes, drop Carlton og tag på restaurant Yvan's https://www.instagram.com/yvans_cannes/ med det samme i stedet for. Hvorfor med det samme? Der er happy hour med cocktails til 6 euro og de er større og bedre end på Carlton!

    Hvad så med maden? Kanonlækker! Jeg lader billederne fortælle historien:
    IMG-0653.jpg IMG-0654.jpg IMG-0655.jpg IMG-0656.jpg IMG-0657.jpg IMG-0664.jpg

    God sommerferie til jer alle!
     
    Jeblin, Kenneth K, Erwin Lansing og 10 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side