Dårlig SAS oplevelse i loungen...

Poster i 'FLYSELSKABER OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Ekeren, 19/12/14.

  1. Ekeren

    Ekeren VIP medlem

    Beskeder:
    400
    "Synes godt om" modtaget:
    838
    Point:
    93
    Jeg har skrevet denne besked til SAS idag. Hvad siger I - er der noget jeg har misforstået?

    "Kære SAS.

    Jeg skriver til jer, da jeg havde en meget dårlig oplevelse tirsdag aften (d. 16/12) i Kastrup lufthavn ifm. en SAS flyvning. To af mine venner og jeg skulle på en tur til Berlin med jer kl. 19.35. Vi havde derfor aftalt at mødes lidt før, for at hygge os i jeres lounge. Jeg har Star Alliance guld status, så jeg kunne derfor invitere én af vennerne med ind, den anden adgang havde vi planlagt at betale for, da det fremgår som en mulighed på jeres hjemmeside.
    Denne aften bliver vi mødt af en meget uprofessionel og arrogant holdning fra jeres personale. Det viser sig at dankort terminalen ikke virker, så vi får at vide at man desværre ikke kan betale med kort denne dag.... Derfor tilbyder vi at betale kontant, men dette får vi at vide ikke er en mulighed?!
    Da begge mine rejseledsagere er Eurobonus medlemmer beder vi om at få personalet til at checke hvor mange point der står på deres konto så vi evt. kan betale med point (som også fremgår som en mulighed på hjemmesiden). Det kan ikke lade sig gøre, får vi at vide?! De kan ikke kontrollere saldo på EB-kort. Passer dette overhovedet?
    Da jeg ved, at jeg har massere af point på min EB konto tilbyder jeg at betale med disse point for at løse problemet, men det kan jeg ikke få lov til , eftersom jeg medbringer en gæst?! Vi står totalt uforstående og måbende tilbage, og vælger så at vende om og gå.
    Det skal tilføjes at der ikke var særligt mange mennesker i loungen denne aften.
    Vi går herefter ned i Aspire Loungen, og betaler for tre personer via mit EB Diners kort.

    Hvis dette er serviceniveauet hos SAS-personalet, og gældende praksis er der noget HELT galt! Når jeg vælger at flyve med jer, er det netop fordi at jeg forventer bedre service og ikke det modsatte, for jeg kan sagtens finde bedre fly og bedre priser andre steder...

    Mit spørgsmål er derfor blot, om I selv mener at I kan være dette bekendt over for tre faste (ex)kunder?"
     
    mhsalv, Ali Taran, jefi99 og 4 andre "Synes godt om" dette.
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @Ekeren - hvis det har forholdt sig sådan, så er det jo fint nok skrevet og dårlig service, som du også skriver... - det er simpelthen ikke og og de burde, per kulance, havde været ligeglad med den tredie person, når deres maskineri ikke virker... - lad os høre svaret, når det kommer!!
     
    Ekeren og Peter Krogh Frausing "Synes godt om" dette.
  3. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Det er da utroligt! De burde bare lukke den tredje person ind gratis når de ikke kunne tage imod betaling.

    Hvis det var mig tror jeg at jeg ville fortælle åbent til idioterne hvad jeg mener om deres betjening.
     
    jefi99, Ekeren og jakobv84 "Synes godt om dette"
  4. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Hvis det er måden de vælger at behandle deres kunder på - især når fejlen ligger hos dem, er der noget grueligt galt med deres holdning til deres kunder.
     
    Ekeren "Synes godt om" dette.
  5. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Lyder ikke som nogen heldig måde at håndtere sagen på. Hold os endeligt opdateret når du hører fra SAS.
     
    Ekeren "Synes godt om" dette.
  6. Ekeren

    Ekeren VIP medlem

    Beskeder:
    400
    "Synes godt om" modtaget:
    838
    Point:
    93
    Stadig intet svar. Man undres.........
     
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Det er ærgeligt at det tager så lang tid at svarer på din forespørgsel, men det har lige været jul og nytår og der er alt jo på vågeblus. Mon ikke der kommer et svar retur i starten af ugen, når de har fået undersøgt sagen.

    Hele sagen lyder ærgelig og rent faktisk helt some en dårlig joke.

    Håber at du vil dele svaret fra SAS når det kommer.
     
  8. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Hvis det er den almindelige Customer Relations du har skrevet til, så er det ikke ualmindeligt at svaretiden er op til 8 uger???????? Har endda hørt om længere ekspeditionstid. Det er mig en gåde at en virksomhed kan tillade sig at tage så lang tid om at svare sine kunder.
     
  9. Ekeren

    Ekeren VIP medlem

    Beskeder:
    400
    "Synes godt om" modtaget:
    838
    Point:
    93
    Ja, jeg deler svaret når/hvis det kommer.
    8 uger?! Det er helt sort - især for en virksomhed der netop slår på tromme for deres "gode service". Hvordan kan man retfærdiggøre det over for aktionærer, samarbejdspartnere og andre interessenter?
    Generelt får man den fornemmelse, at der er alt for mange ansatte hos SAS, som tager deres job for givet... Hvad sker der for eksempel, med deres latterlige IT-afdeling, deres ligegyldige loyalitetsprogram samt håbløse markedsførings kampagner?! Det hele emmer lidt af ligegyldighed og selvtilfredshed, men denne holdning er direkte dræbende for en virksomhed som SAS.
    Måske ville vi alle være bedst tjent med at SAS blev opkøbt af en pengestærk og servicemindet virksomhed, der forstår at investere i loyale kunder og service på et højt niveau? Det holder i hvert fald ikke som det kører lige pt. Mine penge bliver bedre brugt andetsteds - jeg ville dog ønske at det var anderledes...

    Ser meget frem til et svar fra SAS.
     
    Flemming Poulsen og obs "Synes godt om" dette.
  10. Ekeren

    Ekeren VIP medlem

    Beskeder:
    400
    "Synes godt om" modtaget:
    838
    Point:
    93
    Så kom der svar fra SAS.

    De skriver at de undskylder episoden, og at de selvfølgelig ikke kan være dette bekendt. Ydermere forklarer de at -

    * De ikke kan tage imod kontant betaling.
    * De kan sagtens kontrollere saldo på EB kort, og gør det dagligt.
    * Man kan sagtens betale for andre personer med EB point.

    Der er derfor tale om en kedelig misforståelse, og de beklager denne dybt.

    Tja... Det virker lidt som en sludder for en sladder, men på den anden side, så jeg fået den undskyldning jeg søgte. Jeg ville dog have set det som en fin gestus, hvis de havde dækket vores udgifter ifm. det alternative loungebesøg.

    Vores holdning til SAS har fået et nyk nedad, og det er desvære det indtryk som jeg tror mange efterhånden har fået, med ændringer af EB programmet og lignende. I den sammenhæng - er mig desuden også helt ubegribeligt, at det skal tage over en måned for Nils Lindhe, at svare på de spørgsmål, der er blevet stillet til ham jf. denne tråd:
    http://forum.bonusfeber.dk/threads/spørgsmål-til-eurobonus-chefen-nils-lindhe.883/

    Man kan vel bare håbe på, at der bliver strammet op inden det er for sent....
     
    obs, tbh, jefi99 og 1 anden person "Synes godt om dette".
  11. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Mht svarene i tråden på Bonusfeber, så er der noget på vej. Vi sendte dem til ham lige før jul og der har bl.a været ferie mv involveret. Så det er helt efter planen.

    Vi arbejder på en ret interessant ting mht de svar, som jeg kommer tilbage til.
     
    Ekeren "Synes godt om" dette.

Del denne side