Dagens Storm...

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 5/12/13.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Er der andre der er strandet eller ikke er kommet afsted.

    Jeg ved at Kristian har en god historie at fortælle :)

    Jeg valgte i morges at sige nej tak til at tage til DUS da jeg forventede at jeg ikke ville komme hjem. Ganske rigtigt er Københavns Lufthavn lukket nu og indtil tidligst midnat og alle SAS afgange er aflyst. Så jeg håber på at kunne komme til AMS i morgen tidlig.

    Hvad siger i andre (har det været en bumpy landning, aflyste fly og nu på hotel gratis eller andet)?

    Hilsen
    Henrik
     
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Hej fra Tallin, igen igen.. - i loungen! der er 4 timer til afgang! Nå, men det blev en kort nat, fløj til Tallinn, landede midnat og så skulle der udskrives hotel vouchers, taxi vouchers og mad vouchers... - til omkring 50 personer, selvom forholdsvis højt oppe i køen tog det 45 minutter og taxier i en lufthavn klokken 01 om natten er ikke let at finde, så blev sent... - flyet 6:35 var fuld booket, dog viste det sig, da jeg talte med personalet, at man automatisk havde booket os alle ind på det, bare lige glemt at fortælle pasagerne det :-( - så nu stuck her, ok der er internet og man kan ringe, men alligevel... - man er lidt brugt!
     
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Dagens historie fra "den store storm" er at vi var 4 som skulle til Amsterdam med SK2551 her til morgen. To person måtter desværre blive hjemme da deres hus vist havde fået nogle skader - rigtig træls. To tilbage i gaten hvor det var lidt mistænksomt at der stod "ny information kl 08:20". I en situation hvor man sender fly afsted lidt forsinket dog, er denne besked aldrig god. Ganske rigtigt fik vi at vide at flyet var aflyst. Tilbage i loungen for at finde ud af om der var alternativer var det som at lede efter en nål i en høstak. Der var først mulighed for at komme afsted kl 18:10 i aften og så var det ligesom ganske ligegyldigt. Så 5 mand planlagt til Amsterdam og kun en nåede det ved at tage afsted i går eftermiddag.

    Go - Go - Go Flemming -> vi sætter vores lidt til dig på en god rapportage :)

    Hilsen
    Henrik
     
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Fik point i dag fra Estonian Air, og ja, jeg fik 2x TLL-CPH (så nu skal jeg bare lige spørge dem om CPH-ARN & ARN-TLL i stormvejr) - hmm, nok ikke! ;)
     
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Du har nok ret i at man skal være lidt stille med dette.... Jeg har selv i dag får point for min flyvning CPH-DUS hvor jeg var checket ind men aldrig tog med. Så hvis de bliver siger jeg "mange tak for lidt ekstra point og et segment" :)
     

Del denne side