Damn you equipment change!

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af MaHA, 4/4/19.

  1. MaHA

    MaHA VIP medlem

    Beskeder:
    241
    "Synes godt om" modtaget:
    575
    Point:
    93
    (En klassisk frustrations/glædestråd, hvor man kan notere equipment changes man er blevet udsat for.)

    Har de sidste par måneder oplevet en del equipment changes på selve dagen i SAS regi. Er det bare mig der oplever en stigning? Har SAS fået ny software eller algoritme til schedulering? ;)

    Generelt set gør det jo ikke så meget. Men af og til har man jo ranet et godt exit row sæde til sig, som man så pludselig bliver flyttet fra.

    Et par af de mere "vilde":
    CPH til AMS. På dagen blev vi flyttet fra A320 til Nordica's lille perle af en CRJ9. (Men super crew!)
    CPH til CDG - fra A320 til A321 - ikke meget ballade i det, men mit exit row sæde forsvandt. Værre var hjemturen, der bød på et skifte fra A321 til.... Jet Times skønne gamle dame af en B737 (Men igen, super crew!)

    Det slår naturligvis ikke gyserhistorierne herinde om "chileneren"... yikes!:eek:
     
    Beaglen, PENSIONISTEN, DanielBahn og 7 andre "Synes godt om" dette.
  2. SimonFraLolland

    SimonFraLolland Udkants VIP

    Beskeder:
    247
    "Synes godt om" modtaget:
    1,172
    Point:
    93
    Jeg må sige at jeg blev godt skuffet da Air Baltic skiftede min afgang fra Riga til København fra en CS300 til en Q400. Men eftersom at vores lille Q400 kun var cirka 75% fuld var den CS300 nok bedre tjænt på en anden afgang.
     
    Beaglen, MaHA, PENSIONISTEN og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side