Dansk kok kritiserer SAS flymad

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af T4L, 27/4/23.

  1. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,074
    "Synes godt om" modtaget:
    4,570
    Point:
    113
    Ifølge denne artikel på BT https://www.bt.dk/forbrug/efter-adam-price-nedsabling-alvorligt-for-sas-at-faa-saadan-en-sviner har Adam Price i et opslag på sin Instagram account voldsomt kritiseret den mad han fik serveret på sin tur hjem i økonomiklasse fra Washington https://www.instagram.com/p/CrcwVFEoTIJ/.

    Han påstår han har betalt 17.336 kr. for billetten som blev købt mere end en måned i forvejen. Hvordan bærer man sig ad at betale så mange penge for en economy billet? :eek: Man må næsten konkludere at det var en envejsbillet, hvilket vile være ret amatøragtig. Det kan være nogen kan anbefale ham at læse med på IF regelmæssigt ;)

    Hvordan reagerer SAS? Ifølge BT artiklen:
    »Service ombord og maden er naturligvis en vigtig del af rejseoplevelsen. Hvis en kunde har en dårlig oplevelse, er det noget, vi tager alvorligt,« skriver pressechef i SAS, Alexandra Lindgren Kaoukji, og fortsætter:
    »Men uanset hvad, så har det, som blev serveret, ikke opfyldt den kvalitet, som SAS står for og skal levere til vores kunder. Det er noget, vi straks vil følge op på,« lyder det afsluttende i svaret.

    Denne opfølgning er jeg da meget spændt på! :rolleyes:
     
    asf, Kenneth K, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    900
    "Synes godt om" modtaget:
    2,661
    Point:
    93
    Det passer meget godt med den pris jeg skulle give for en one-way BOS-CPH i weekenden. SAS blev naturligvis fravalgt af samme årsag (til fordel for LH).
     
    T4L, Kenneth K og Henry "Synes godt om dette"
  3. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,228
    "Synes godt om" modtaget:
    4,076
    Point:
    113
    Den historie har givet rigtig meget blæst på SoMe de seneste dage.
    Der er ingen tvivl om at SAS mad på Economy lader en del tilbage at ønske. Dog har jeg haft bedre oplevelser de sidste år - end for eks 10 år siden - hvor jeg nægtede at spise det. Generelt er Economy mad jo ikke en restaurant oplevelse

    Men står noget af på at han har givet 17k+ på for en economy billet. Det er f... dumt. Og så i Instaopslaget brokke sig over at han ikke blev opgraderet på sit point bud. Hmmmm
     
    T4L, asf, Jeblin og 3 andre "Synes godt om" dette.
  4. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,577
    "Synes godt om" modtaget:
    6,783
    Point:
    113
    Der er nok ingen tvivl om, at flymad undertiden kan være en barsk oplevelse ... men man skal også have i mente, at denne hr. Price eeelsker at være i fokus. Kan han ikke opnå en selvretfærdig status i tv, søger han måske andre platforme.
     
    T4L og Henry "Synes godt om" dette.
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,479
    "Synes godt om" modtaget:
    12,941
    Point:
    113
    For 40 - 50 år siden sendte Berlingske deres madanmelder med storebæltsfærgen. Og færgens restaurant fik en sønderlemmende kritik. Naturligvis meget forståeligt, når maden blev sammenlignet med det, man får serveret på de bedste restauranter i hovedstadsområdet.

    Mon det ikke er det samme, vi ser her?

    Måske har hr. Price en fremtid som anmelder af pølsevogne, Seven-Eleven på banegårde og cafeerne langs motorvejene.
     
    T4L, Peter F. og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"
  6. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    408
    "Synes godt om" modtaget:
    923
    Point:
    93
    Jeg skulle også lige tjekke SAS hjemmeside, men den er god nok, en eco oneway koster den pris, jeg forstår ikke hvorfor han bookede en retur og ikke brugte returen, så ville han alene have sparet 4500 .-
    Men ja, maden ser just ikke indbydende ud, hans kobling af den ringe mad til hans høje eco pris hænger bare heller ikke sammen.
    Han må da være klar over at folk der har givet ned til 2500.- for en retur i samme klasse ikke forventer gourmet mad.
     
    T4L, Erwin Lansing, Jeblin og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    408
    "Synes godt om" modtaget:
    923
    Point:
    93
    Men det er også spøjst at feks. Molslinien stadig kan præstere så ringe mad at vi hellere stopper før eller efter, ForSea har feks. en udemærket Buffet og DFDS Bufffetten er også udemærket.
     
    obs og Henry "Synes godt om" dette.
  8. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,209
    "Synes godt om" modtaget:
    6,535
    Point:
    113
    Jeg må dog tilføje, at jeg blev positivt overrasket over at kunne slippe for en polarrulle på vej hjem fra ARN i Plus i dag. Snack kunne på denne tur byde på en ratatouillerulle :rolleyes: Ikke den store kulinariske oplevelse, men passer da nogenlunde med hvem man kan forvente på sådan en commuter tur.
     
    Kenneth K, PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side