Delta bagagegaranti

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Nicki Lolk Sørensen, 11/3/15.

  1. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,283
    "Synes godt om" modtaget:
    6,842
    Point:
    113
    Jeg skal med Delta fra New York til Atlanta i morgen og har netop fået en mail, fordi jeg kan checke in. Der er dog en lille interessant bemærkning i mailen:

    upload_2015-3-11_0-40-37.png

    Det skal jeg da holde øje med. Går ud fra de 20 minutter er fra dørene åbnes? Andre der har prøvet det?
     
  2. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Alaska har haft det længe. Delta har vist indført/kopieret det, som en del af den blodige kamp de to selskaber kæmper i SEA for tiden....
     
  3. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ja men det gælder kun flyvninger indtil 31. marts og det er vist ganske vanskeligt rent faktisk at få points ud af Delta. Det er ikke "din" baggage der tæller hos dem (hvad man ellers skulle tro på deres formulering), men det tidspunkt hvor deres system registrerer at det første stykke bagage er ankommet på bagagebåndet. Den nemmeste måde at se det på er via deres mobile app mener jeg. Og bemærk at du skal være Skymiles medlem inden turen. Held og lykke, men tro ikke points'ne kommer uden du må arbejde for dem... :)
     
    jefi99, Nicki Lolk Sørensen og Flemming Poulsen "Synes godt om dette"
  4. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,283
    "Synes godt om" modtaget:
    6,842
    Point:
    113
    Nå, det endte desværre uden point :) Jeg har ikke været i Atlanta før og landede i gate C47. Man kunne så vente på toget, men jeg valgte at til bagagebåndet. Det tog lige godt 20 minutter, for der var noget længere end jeg havde regnet med! Og bagagen var klar, da jeg kom frem, så ikke noget med extra point.
     
    Ali Taran og Kristian "Synes godt om" dette.

Del denne side