Super pris direkte til JFK i højsæson. Mange mulige afgange til den billige pris i fx juli. A380 business via Paris også en mulighed til næsten samme pris.
Lidt supplerende oplysninger: Udrejse: 21/03/16 – 31/03/16 29/06/16 – 04/09/16 19/11/16 – 26/11/16 24/12/16 – 31/12/16 Hjemrejse: Min: 1. søndag efter udrejse Max: 1 måned efter udrejse Forkøb: 28 dage Rute: – 2 TRANSFERS PERMITTED IN EACH DIRECTION – MILEAGE SYSTEM APPLIES BETWEEN ORIGIN AND DESTINATION – /VIA THE ATLANTIC/ MPM 4618 TICKETED POINT DEDUCTION OF 500 MILES APPLIES: WHEN TRAVEL IS VIA PAR PROVIDED ALL TRAVEL IS VIA AF TICKETED POINT DEDUCTION OF 600 MILES APPLIES WHEN TRAVEL IS VIA PAR OR AMS OR ROM PROVIDED ALL TRAVEL IS VIA AF TICKETED POINT DEDUCTION OF 600 MILES APPLIES WHEN TRAVEL IS VIA ROM OR PAR OR AMS TICKETED POINT DEDUCTION OF 900 MILES APPLIES WHEN TRAVEL IS VIA CANADA TICKETED POINT DEDUCTION OF 500 MILES APPLIES WHEN TRAVEL IS VIA ATL
SkyTeam – når du vil have spænding i livet! Man kan desværre(?) ikke route CPH-CDG-ATL-JFK (61 miles for langt) - det ville ellers give grobund for at kunne "maksimere" en rejseforsikring
Synes generelt der er flere SkyTeam og OneWorld kampagner for tiden i forhold til Star Alliance. Ærgerligt... Men man må jo tage de deals man kan
Pt. findes der "samme" deal på København-Nordamerika med alle tre alliancer. $ 717 + skatter og afgifter (CPH-NYC).
Har lige arrangeret til en bekendt 2 x CPH-MIA t/r i påsken for kr7200/person business med AF/KL Det er en OK pris
Kan den mon trickes, så den bliver endnu billigere? 3X eller lign.? For så er det jo ved at være under economy-pris.
OneWorld-dealen kan sikkert, jeg kan bare ikke tricket... Dumpede sidste års deal så den var nede i ca. kr. 6.000 men det trick virker ikke længere. @jefi99 kan måske lidt magi?
Korrekt, der virker til at være præcis 0 YQ på den billet Selvom der ikke er kr. 2-3.000 i brændstoftillæg vill det være udemærket at dumpe kr. 1.000-1.500 for at få en besparelse på kr. 700-1.200. Jeg har desværre ikke længere et screenshot af sidste års deal, men der kunne man netop hente kr. 1.200-1.500, hvis jeg ikke husker meget forkert