Delvist forsvundet booking... Hvad skete der mon?

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af obs, 11/7/15.

  1. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Måske er der nogen af jer her som kan hjælpe med en forklaring:

    Jeg bookede for nylig en billet med AirCanada (AC) hos Expedia. Bookingen bestod af 5 segmenter (CPH-YYZ-BOS-YUL-LHR-CPH), hvoraf de 4 første er på AC metal mens det sidste segment er med SAS på et AC codeshare flightnummer. Billetten har et AC-nummer (014).

    Efter at have fået bekræftelse med videre gik jeg ind på AirCanada's hjemmeside for at vælge sæder på deres fly, og det gik også fint. Dernæst ville jeg så booke plads på det sidste segment med SAS og kontaktede derfor SAS' kundeservice. Dette segment ligger dog på et andet bookingnummer, hvor også det næstsidste segment (YUL-LHR) ligger på.

    Nu er der så imidlertid sket det at bookingnummeret med alle AC-segmenterne er delvist forsvundet. Blandt andet kan det ikke længere findes på CheckMyTrip, hvad den ellers kunne før jeg kontaktede SAS. Jeg kan dog stadig finde den booking med SAS-flyvningen.

    Har SAS mon kludret i det, eller er det en fejl i Amadeus-systemet? Jeg kan godt nok stadig finde hoved-bookingen på AC's hjemmeside, men har f.eks. ikke længere mulighed for at vælge sæder.
     

Del denne side