Har netop modtaget på mail: "Forhåndstip til dig der rejser tit Kære Diamant-medlem! Hold øje med din mail nu på tirsdag den 9. december – der får du et ekstra godt pointtilbud på bonusrejser som tak for din loyalitet. Det må du ikke gå glip af! Venlig hilsen SAS EuroBonus" Det skal dælme' være godt hvis jeg skal overveje at tage SAS alvorligt igen efter EuroBonus 3.0 massakren.
Det er på tide at der kommer nogle Diamant tilbud. Lad os håbe at det er gode tilbud og at SAS i fremtiden i højere grad giver specielle tilbud til Diamant. Så kan EuroBonus 3.0 give mere mening. Krydser fingre for nogle gode point-rabatter
Ikke kun "diamaterne", der skal holde øje Forhåndstip til dig der rejser tit Kære Guld-medlem! Hold øje med din mail nu på tirsdag den 9. december – der får du et ekstra godt pointtilbud på bonusrejser som tak for din loyalitet. Det må du ikke gå glip af! Venlig hilsen SAS EuroBonus
Jeg fik først mailen kl 14.24. med den hastighed er alle de gode pladser jo taget inden jeg så meget som får mailen!
Min kæreste fik den også lidt over kl 14. (Guld) Fik min kl 12:03. Vi kan altså konstatere at Diamant medlemmer har 2 timers forspring Det er åbenbart en ny EBD fordel.
SÅ MEGET for at være "særlig god kunde" Skal vi nu ha' "guld pøblen" til at bide os i haserne Er der nogen sølv medlemmer her der har fået denne "eksklusive" heads up??? /Schwert
Ved ikke med dig @Schwert - men jeg kan nå at booke mange flybilletter på 2 timer, og har også en sjat point klar. Guld-pøblen skal ikke føle sig for sikre til at der er gode billetter tilbage
Men vi er vist mange der er oppe midnat imellem mandag og tirsdag... @Flemming Poulsen - hvad siger rygterne om de her tilbud?
Fik desværre luget lidt ud i point saldoen dette efterår, men har da knap 150k jeg skal se hvad kunne blive til (Med mindre der er zero tilgængelighed, det lykkedes ikke at finde noget til Tromsø tidligere i dag)
Den har jeg desværre ikke fået oplysninger om. Medmindre det er den kampagne, som var planlagt til 11/12 de starter et par dage før for EBD/EBG
"Få et forspring! Som tak for at du så ofte rejser med os i SAS, vil vi gerne give dig chancen for at finde en bonusrejse* til/fra alle SAS-destinationer til vinter – og det til en ekstra god pointpris. Du har 300.000 bonusrejser med op til 50% rabat at vælge imellem, f.eks. til Chicago, London og Paris. Tilbuddet starter for alle den 11/12, men eftersom du er en af vores mest loyale kunder, får du et forspring allerede fra i dag. Parat – start – løb! Rejs: 8. december – 25. marts 2015 Book senest: 15. december 2014 Pris: fra 10.000 point t/r på SAS Go inden for Skandinavien, eksklusive skatter og afgifter" Det var det så )