EB:
August:
1.000 point (mangler de 1.000 fra retur turen, der giver mig EBG...)
Juli:
SAS flyvninger: 13.000 (9.000 fra et MR)
Call Me: 5.000 ekstrapoint (skiftede abonnement før de satte det ned til 3.000, og nu har jeg deres billigste)
Double points summer destination: 8.000 ekstra point (lidt skuffet over det ikke gav noget ARN-CPH)
film2home: 1.000 ekstra
Juni:
SAS flyvninger: 10.000 (4.000 fra en tur jeg manglede for bonus challenge)
Double points summer destination: 4.000 ekstra point (selvom turen var bestilt efter kampagnen udløb)
Bonus Challenge 2014: 60.012 ekstra point (12? måske i kompensation for den halvanden time det tog med chatsupport at forklare dem at alle, i mit tilfælde, 9 rejser ikke skulle være bestilt inden samme dato som bonus challenge skulle være tilmeldt. De henviste til alle emails hvori der var links til deres T&C, og endte med at sige 'du har ret, det har vi glemt at tilføje'. Fik at vide at de ville vende tilbage til mig ugen efter. Jeg fik mine point om aftenen, men hørte aldrig fra dem. Var lidt forarget over at de i en mail skriver 'din næste rejser tæller mod din bonus challenge' og nedenfor står der 'book din næste rejse nu' og så prøver de alligevel og sige at de har skrevet i T&C at en rejse booket på det tidspunkt ikke ville tælle mod bonus challengen.
Maj:
SAS flyvninger: 5.500
EDIT:
M&M:
August: 3.006 award miles
Juli: 10.020 award miles
Juni: 3.051 award miles
15 flasker vand og et reelt køb
Click to expand...