Dubli

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af Nicki Lolk Sørensen, 15/2/14.

  1. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    6,836
    Point:
    113
    Er der andre, der har erfaringer med dubli.com?

    De giver cashback på rigtig mange sites med rejser - bl.a. hotels.com, hvor man kan få op til 11,8% cashback, hvis man er VIP-medlem. Det koster 99 euro om året. Men der er også 5,8%, hvis man blot er gratis medlem. Der er også bonus på f.eks. Apple Store, hungry.dk, Expedia, Lufthansa, British Airways, Bodyshop, Superdry og Dustin.

    Man kan få en toolbar til bl.a. Google Chrome, så hver gang man kommer ind på et site, der giver cashback, får man en notifikation. Det er ret smart!

    Da jeg sidste år var i udlandet i 117 dage, skulle det snildt kunne betale sig med et medlemskab, så det har jeg selvfølgelig købt. Nu venter jeg på, at pengene 'vælter ind'. Men der er en del detaljer. Cashback'en viser sig som 'pending' en eller to dage efter købet, men man skal så vente 60 dage, før man kan hive pengene ud.

    Og når man skal have pengene ud, er der en del gebyrer at holde styr på. Jeg troede i første omgang, at det ville være billigst at få et af deres Mastercard Debit, men efter at have fået det, kan jeg se, at man hver måned skal betale gebyr, hvis der er penge på kortet. Så det kan vist ikke betale sig.

    I stedet kan man få pengene overført til ens konto. Det koster mere i gebyr, men det skal jo kun betales én gang, så det er vel et spørgsmål om at vente, til beløbet er stort nok.

    Foreløbig sparer jeg bare op, så jeg har reelt ikke fået penge ud af systemet. Derfor vil jeg gerne høre fra andre, der har erfaringer med sitet.

    Hvis du nu tænker, at det kunne du godt være interesseret i, må du da gerne bruge dette link: http://www.dubli.com/T0EUBBUA - så får jeg en ekstra bonus. Jeg ved ikke om det er tilladt at poste den slags links - ellers må admin bare slette det.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Hej Nicki,

    Det er helt sikkert tilladt så længe man bare som du skriver at det er din referencekode :)

    Godt indlæg og spændende side. Kom gerne med flere informationer om dette og om udbetalingen.

    Hilsen
    Henrik
     
  3. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    6,836
    Point:
    113
    Det virker! Jeg har nu fået min første 'cashback' udbetalt. Det var kun 13,66 euro, men jeg valgte at få dem udbetalt, bare for at se om det virker.

    Dog skal man vente lidt længere på pengene end jeg regnede med. Ud over de 60 dage, skal man frem til den første i måneden, før de er klar til udbetaling. Altså skal man vente mellem 61 og 90 dage på pengene.

    Og her er så den ultimative opskrift på bonus:
    - Gå ind på hotels.com og bestil dit hotelværelse. Lad os sige, du bestiller 10 nætter for 10.000 kroner.
    - Betal med SAS Eurobonus Mastercard og få 1.000 Eurobonus point.
    - Få en gratis overnatning med hotels.com's Welcome Rewards for 1.000 kroner.
    - Få 1.180 kroner i cashback hos Dubli, hvis du er VIP-medlem - men det koster 99 euro, så de er tjent hjem.
    Hvis det så er i arbejdsmæssig sammenhæng, får du jo 10.000 kroner refunderet - og dermed får du selv hele rabatten.

    Jeg kan kun anbefale det. Ja, jeg synes faktisk, det lyder lidt for godt til at være sandt, men det eneste man risikerer, er jo de 99 euro, hvis man bliver VIP-medlem.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Hej Nicki,

    Takker for dette tips. Lige i Bonusfeber ånden :) Det skal jeg have delt videre i mit netværk da jeg kender flere der booker en del nætter Per år via Hotels.com

    Hilsen
    Henrik
     
  5. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Super tip og super god article. Tusind tak for bidraget :) Har du mere, så modtager vi hellere end gerne....

    Har ikke selv prøvet Dubli, men det skal helst sikkert afprøves...
     
  6. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Ved at google lidt kan man se at Dubli har været igennem møllen på DR's kontant, der var knapt så begejstrede (mildest talt). I øvrigt kan jeg se i artiklen at golddiggers har været inde og lægge referral-links. Når/hvis jeg tilmelder mig, vil jeg selvfølgelig hellere støtte nogle af de faste brugere herinde ;)
     
    tommy777 og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  7. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    6,836
    Point:
    113
    Jeg ved ikke om de har ændret koncept, eller hvordan det hænger sammen. Men det der står på http://www.dr.dk/DR1/kontant/2012/10/30120704.htm hænger jo slet ikke sammen med det, der er på siden i dag.

    Hvad der er sket, ved jeg ikke. Men konceptet - som det er nu - virker. Også selv om man bare er gratis medlem, hvor det jo er risikofrit.

    Og tak, hvis du benytter mit link længere oppe :)
     
    jefi99 og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Blot for klarhedens skyld så er det ok med referral link sålænge man blot skriver klart at det er et sådanne.

    Hilsen
    Henrik
     
  9. Mathias Jensen

    Mathias Jensen Nyt medlem

    Beskeder:
    1
    "Synes godt om" modtaget:
    3
    Point:
    3
    Hej Alle.
    Jeg har nu handlet igennem DubLi hver eneste dag de sidste 14 dage. - Simplethen fordi jeg er så begejstret for det..!

    Jeg kan kun give jer allesammen ret i at, det er utrolig enkelt.

    1. Jeg vælger bare hvilken butik, jeg gerne vil handle i.
    2. Klikker på den butikken og kommer direkte ind på siden.
    3. Handler.Men jeg har naturligvis downloadet toolbaren.

    Jeg vil klart anbefale jer alle at gøre det, den gør det hele endnu nemmere..!

    Jeg har tjent hele mit VIP medlemskab ind på den første måned. Ja, jeg har også handlet meget, men ikke mere end jeg plejer. Min oplevelse er at nogle gange kommer cashbacken indenfor en time, andre gange går der et par dage eller tre. MEN DEN KOMMER. :)

    DubLi.com skal I allesammen bruge - ellers snyder I jer selv, for så har I betalt for meget for det samme produkt. Jeg ser frem til at handle endnu mere på DubLi.comHilsenMathias - En yderst tilfreds DubLi kunde.
     
    Kristian, Henrik Olsen og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om dette"
  10. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    6,836
    Point:
    113
    Så vandt jeg sørme også 400 kroner til Apple Store hos Dubli. Dermed er pengene til første års VIP-medlemskab tjent hjem :D
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  11. Mikael Nordentoft

    Mikael Nordentoft Nyt medlem

    Beskeder:
    1
    "Synes godt om" modtaget:
    0
    Point:
    1
  12. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    6,836
    Point:
    113
    Jeg håber at andre også får noget ud af det. Jeg har nu hævet 200 euro og vundet 50 euro. Til gengæld har jeg købt et VIP-medlemskab, så overskuddet er foreløbig på 150 euro.

    Regner med at overskuddet bliver minimum fordoblet inden mit medlemskab skal fornyes, så for mit vedkommende kan det sagtens betale sig.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  13. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    6,836
    Point:
    113
    Cashback udregnes åbenbart før WelcomeRewards. Jeg har lige booket en nat til 2200 kroner og betalt 600 kroner for den, fordi jeg har trukket en 'Reward' på 1.600 kroner fra. Men min cashback er baseret på de 2200 kroner.
     
    Flemming Poulsen og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  14. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    6,836
    Point:
    113
    Hvis du køber sko online, vil jeg gerne give et tip. Men kun i en privat besked. Let me know...
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.

Del denne side