Dyr og tidskrævende service ?

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Jørgen, 9/1/15.

  1. Jørgen

    Jørgen Aktivt medlem

    Beskeder:
    92
    "Synes godt om" modtaget:
    176
    Point:
    33
    Min datter sendte mig en mail i går med en besked hun fik efter at ha booket en rejse retur til Collombo med SAS til heathrow og Sri Lankan Airlines frem. Retur via Paris cdg , samme selskaber.
    Bookingen er foretaget med "flightfinder"
    "
    Tak for din booking til Colombo den 05-02-2015.
    Vi vil gerne henlede din opmærksomhed på, at da du bestilte din rejse, valgte du vores laveste serviceniveau BASIC, som ikke inkluderer eftersalgsservice overhovedet. Det betyder, at det er dit ansvar som kunde at holde dig ajour om afgangsinformationen eller at kontakte det respektive flyselskab inden afrejsen for at kontrollere, om dit fly er planlagt til afgang i henhold til tidsplanen, idet fly kan blive annulleret eller flyselskaber kan foretage ændringer i deres tidsplaner på grund af uforudsete hændelser. Som kunde med BASIC service er det dit eget ansvar at indhente oplysninger om eventuelle ændringer.
    Da dette kan være både dyrt og tidskrævende at håndtere på egen hånd, anbefaler vi, at duopgradere dit serviceniveau til PLUS. På den måde kan vi hjælpe dig med at håndtere de ovennævnte situationer. Når du køber PLUS serviceniveau, kontakter vi alle involverede flyselskaber, ændrer eller fornyr dine billetter og underrette dig om eventuelle ændringer, der muligvis opstår. Du får også adgang til udvidet funktionalitet i vores supportsystem, og har mulighed for at kontakte os via e-mail, hvis du ønsker at stille spørgsmål om din rejse.
    Hvis du har brug for ekstra service i form af særlige måltider eller særlige sæder på flyet, anbefaler vi, at du opgraderer dit serviceniveau til MAX. Når du tilmelder dig MAX serviceniveau, får du naturligvis også de samme fordele som de, der er inkluderet i PLUS serviceniveauet.

    "
    Er der noget man skal være særlig opmærksom på ?
    Man checker vel lige samme dag eller dagen før om afgangen står på CPH´s hjemmeside?
    Egentlig utrolig at man ikke kan spørge sælger om ens billet er ok.
     
    Senest redigeret af redaktør: 23/1/15
  2. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Nej, der er ikke noget at være urolig over.
    Mange af de her discount-OTA'er prøver at sælge dig tillægspakker. Det, de i det her tilfælde kalder PLUS og MAX.
    Men forvent, at du ifm. afbestilling eller fejl i booking (stavefejl i navn, dato el.lign.) vil koste dig en formue, hvis det overhovedet er muligt.
     
  3. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Jeg har prøvet det samme hvor et selskab foreslog at jeg gav 300 kr ekstra for at vælge sæder og mad på flyveturen og bonusprogram (flyrejser.dk) . Jeg takkede pænt nej tak, og da jeg modtog PNR, gik jeg ind på Delta's hjemmeside og tastede alle tingene ind selv og sparede de penge :) så du skal ikke være bekymret.
     
  4. Jørgen

    Jørgen Aktivt medlem

    Beskeder:
    92
    "Synes godt om" modtaget:
    176
    Point:
    33
    Det er netop også hvad jeg har formidlet videre til min datter, det er bare rigtig godt at få det bekræftet hos eksperterne, tak! :)
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  5. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Jeg har lige fjernet det link, som var gemt i teksten. Den gav alle adgang til booking med oplysninger om bookingnummer, navn, adresse, billetnumre, rejserute etc.
     
    mhsalv, Jørgen, Henrik Olsen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. Jørgen

    Jørgen Aktivt medlem

    Beskeder:
    92
    "Synes godt om" modtaget:
    176
    Point:
    33
    Tak Flemming, den havde jeg ikke lige set. Håber ikke det får uheldige konsekvenser for pigerne. :oops:
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  7. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Alt så fint ud på det tidspunkt jeg slettede den, så mon ikke alt er okay :)
     

Del denne side