easyJet - nu med medlemsprogrammet Flight Club

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Henrik Olsen, 12/11/15.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    easyJet – nu med medlemsprogrammet Flight Club. Dette er en af denne uges nyheder, som flere kan gå hen at få megen gavn af. Grunden til dette er at easyJet jo er kendt for at være et lavprisselskab, hvor alting koster ekstra. Så med det nye medlemsprogram Flight Club kommer der nogle fordele til dem,… Læs mere
    Read the whole post here.
     
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Hej Claus, Jeg er ikke uenig, jeg syntes dog ikke at det er helt reelt. Du skal starte med at betale de £170,- fra dag 1 for at få den adgang til sædevalg, prioritet og bagage på de billigeste billetter. Så det du opnår efter 20 flyvninger er meget lidt. Det er kun i min verden det at dine billige billetter bliver fleksible - hvilket også er det vigtigeste og har den højeste værdi. Navneskift er ikke noget jeg anser som noget der vil blive brugt hyppigt. Pointen i min verden er at du for at få en komplet pakke forsat skal betale for det og det er easyJet Plus og et loungemedlemskab sammenlignet med netværkselskaberne. Dertil også at der ikke optjenes point til brug for awards - dette har også en værdi. Det ændrer ikke på at easyJet tilbyder nogle af de billigeste billetter på markedet, og det er bestemt en central del af den vurdering, som bør laves.
     

Del denne side