EB MasterCard - point til fremmed konto?

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af SebastianBruun, 12/9/18.

  1. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Jeg har omsider taget mig sammen til at få et EB MasterCard.

    Efter et par dages brug vil jeg se hvordan systemet virker; logger ind på https://saseurobonusmastercard.dk - og opdager til min forbløffelse, at det ikke er mit, men fruens EB-nummer, der er registreret på kortet.o_O
    Jeg må åbenbart have skrevet forkert i ansøgningsprocessen, og der er så ingen kontrol med, at nummeret rent faktisk tilhører ansøger.

    Det betyder formentlig, at det er muligt at registrere flere MasterCard, hvor bonuspoint går til samme konto (hvem sagde family pooling?).
    Hvis det også gælder de statusgivende point åbner det jo muligheder for de kreative - bare en servicemeddelelse..:cool::cool:
     
    Senest redigeret: 12/9/18
    Beaglen, Michael Wahl, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Men så er det billigere at få tilknyttet et Pointearner kort. Det er kun 95 kr./år
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. MortenS

    MortenS VIP medlem

    Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93
    Jeg tror der henvises til de særlige 1.000 statuspoint pr måned. Hvis du kan poole dem går det stærkt
     
    THammer og Henry "Synes godt om" dette.
  4. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Argh, læste det lige vel hurtigt korrekt. Interessant hvis det er tilfældet.
     
  5. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Jeps..
    Jeg har bedt dem ændre EB-nummeret til mit eget, så vi får ikke testet om det virker. Det kan jo tænkes at de kommer på en fejlliste, hvis to MC prøver at tilskrive statusgivende point på samme EB-nummer.
     
    Beaglen og Henry "Synes godt om" dette.
  6. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Også min umiddelbare tanke. Men nu får vi ikke svaret, da du ikke tager en for holdet og tester det :)

    Hvis det forholdt sig således, så ville det ikke være første gang, at SEB kager lidt rundt i det. Kan ihvertfald notere, at jeg ofte får tilskrevet flere point hver måned, end jeg har optjent. Needless to say, klager ikke :)
     
    Beaglen og Henry "Synes godt om" dette.
  7. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Ved nærmere eftertanke tror jeg det ikke - hvis en programmør finder på at teste for en situation der ikke burde opstå, var det bedre at teste forudsætningen (uoverensstemmelse i ansøgningsoplysningerne)?

    Mja - jyden synes at 1.500 for et kort vi i øvrigt ikke har brug for er lige i overkanten..
     
    Henry, AaB_CPH og MortenS "Synes godt om dette"
  8. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    For the record: Det er lykkedes at ændre EB-nummeret.:)
     
    THammer og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side