EB Star Alliance bonus tilgængelighed

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af ThomasG80, 19/10/23.

  1. ThomasG80

    ThomasG80 Aktivt medlem

    Beskeder:
    111
    "Synes godt om" modtaget:
    192
    Point:
    43
    Hej alle.

    Hvilke sites eller værktøj er på nuværende tidspunkt bedst til at finde Eurobonus bonusbilletter med Star Alliance. Ønsket destination er Buenos Aires eller ihvertfald Sydamerika og SAS' egen hjemmeside virker håbløs...
     
    Henry og Tomas "Synes godt om" dette.
  2. Calle77

    Calle77 EBG, Marriott Bonvoy Gold, Accor ALL Silver

    Beskeder:
    898
    "Synes godt om" modtaget:
    2,024
    Point:
    93
    Henry og Thorbjoern "Synes godt om" dette.
  3. ThomasG80

    ThomasG80 Aktivt medlem

    Beskeder:
    111
    "Synes godt om" modtaget:
    192
    Point:
    43
    Ja det har jeg. Jeg har prøvet at søge CPH-EZE der har jeg endnu ikke fundet noget. Jeg har prøvet FRA-EZE, men den eneste routing den vil finde der er FRA-ADD-EZE.
    Jeg tænker at det burde være muligt også at finde routing med ihvertfald Lufthansa over Frankfurt, samt Avianca over Madrid/Barcelona og Bogota.. Måske over Copa Airlines...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Rollercoaster

    Rollercoaster Aktivt medlem

    Beskeder:
    63
    "Synes godt om" modtaget:
    146
    Point:
    33
    Hvornår vil du rejse?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. ThomasG80

    ThomasG80 Aktivt medlem

    Beskeder:
    111
    "Synes godt om" modtaget:
    192
    Point:
    43
    Jamen sagen er at jeg er nogenlunde fleksibel og prøver i virkeligheden at finde ud af hvornår det er muligt for mig at komme afsted. Og SAS hjemmeside der kan jeg kun søge på specifikke datoer og det lader kun til at fungere hvis jeg vælger afrejselufthavn eksempelvis FRA, LHR eller MAD.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Oletjala

    Oletjala VIP medlem

    Beskeder:
    247
    "Synes godt om" modtaget:
    839
    Point:
    93
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Rollercoaster

    Rollercoaster Aktivt medlem

    Beskeder:
    63
    "Synes godt om" modtaget:
    146
    Point:
    33
    Du kan bruge et værktøj som https://awardfares.com/ eller https://seats.aero/. Begge koster penge hvis du vil have nogle fornuftige resultater.

    Lavede lige en hurtig søgning på awardfares da jeg stadig har et aktivt abonnement og fik dette: [​IMG]

    Hvis du vil afsted i 3 uger til sommer er der altså 1 ledig sæde i biz.

    Et gratis og knapt så smart værktøj er https://awardhacks.se/Star. Det kan nogle gange være en fordel at søge det lange stræk fra andre lufthavne end CPH og så finde et fly fra CPH der går dertil. Der må man så ringe til SAS og bede dem om at stykke rejsen sammen.
     

    Attached Files:

    Offlyer og Henry "Synes godt om" dette.
  8. Magnus

    Magnus VIP medlem

    Beskeder:
    102
    "Synes godt om" modtaget:
    305
    Point:
    63
    Jeg bruger Uniteds. Bedste gratis IMO.

    Sæt flueben ved "Book with miles" og "Flexible dates" og søg så på en bestem rejseperiode/måned.

    Ofte vil der være mange tilgængelige dage og her skal du kigge på de grønne priser som også er de billigste.

    Hvis bookingklassen er X (economy) eller I (business) kan den bookes ved SAS. Alle andre bookingklasser kan ikke. Nogen ganger viser SAS's søgemaskine ikke alle tilgængelige afgange, men som udgangspunkt kan alle X/I bookes ved at ringe ind til dem og lave den manuelt. Har man brug for det, frafalder det ekstra gebyr også som man normalt skal betale via kunderservice.
     
    Clementos, HenrikM og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side