En forbedring att finne bonusrejser i plus & Business

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af silferlood, 24/8/20.

  1. silferlood

    silferlood VIP medlem

    Beskeder:
    263
    "Synes godt om" modtaget:
    660
    Point:
    93
    Jeg såg detta filter imorse för första gången, en klar forbedring i mina ögon, vad syns ni?
    Husk att man må vara inloggad för att finna det ;).
    Filter-dk.jpg
     
    Nielspg, Baadsgaard, Michael Wahl og 7 andre "Synes godt om" dette.
  2. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,296
    "Synes godt om" modtaget:
    7,018
    Point:
    113
    Det er lidt ligesom på DSB's hjemmeside, hvor man aktivt skal vælge at søge efter billigere Orange-billetter.
     
    CHIP og Henry "Synes godt om" dette.
  3. CHIP

    CHIP VIP medlem

    Beskeder:
    109
    "Synes godt om" modtaget:
    426
    Point:
    63
    Det er helt klart en forbedring, jeg er glad for at den er kommet. Har ved EBD events udtrykt ønske om det samme. Kunne dog også ønske mig dette for penge-billetter. Her kan man kun søge efter billigste GO billet (Jeg er logget ind) Jeg er med på, at har man et firma til at betale sin Business billet, betyder prisen mindre, men skal man betale sin egen PLUS eller Business og man er fleksibel med datoer, ville det være rart at kunne bruge et filter for pengebilletter også.
    2020-08-24 kl. 17.59.34.png 2020-08-24 kl. 17.54.41.png
     
    Kenneth K, Michael Wahl og Henry "Synes godt om dette"
  4. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Men selvfølgelig har SAS ikke gjort det nemt for hverken os kunder eller sine systemer. Hver gang man åbner søgedialogen op for at lave en ændret søgning er indstillingerne fra forrige søgning "nulstillet", så man igen skal vælge klasse, hvis man vil søge på en specifik klasse. Det initierer så lige minimum to søgninger, hver gang kunden egentlig bare vil lave én søgning.

    Endnu en gang SKIT fra SAS...

    /DSGM #2
     
    CHIP, Kenneth K og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side