En SQ girls bekendelser

Poster i 'NYHEDER' oprettet af jefi99, 5/5/15.

  1. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
  2. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    @jefi99 nej, jeg misunder dem ikke. Konstant under pres for at arbejde længere til færre penge. Man skulle mene at der ville være en grænse for hvor langt man kan presse service medarbejdere på løn og arbejdsvilkår og stadig forvente at de er gode repræsentanter for virksomheden. Men det virker som om at den behårde konkurrence går efter den absolute laveste fællesnævner.
     
  3. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Hendes lille beretning må jeg have i baghovedet, når jeg skal flyve JFK-FRA næste måned. Servicen er ofte i top, så et klap på skulderen må være på sin plads (og ikke i bagdelen, som deres kjoler inviterer lidt til).
     
    Ulrik, jefi99, Flemming Poulsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Ja, dårlige er de ikke - bagdelene.
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  5. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Hold da op, sikke en historie. Jeg kan jo ikke ligefrem påstå at jeg bliver misundelig på det flyvende personale.

    Som en lille apropos til de pressede vilkår i luften, så skriver finans.dk i dag at SAS har fremsat ønske om at der skal indføres skattefrihed for det flyvende personale, på samme måde som det kendes fra søfarten. Den samme tanke var vist også oppe for nogen tid siden men jeg husker ikke hvem der fremsatte den dengang.
     

Del denne side