Endnu en ny Air New Zealand safety video

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 13/5/15.

  1. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Så har de lavet endnu en video, denne gang med surfers . Men SAS' er da også frisk og god og så med en retro Sony Ericsson telefon.
     
  2. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor SAS ikke laver en ny video. Så dyrt kan det da heller ikke være. Jeg fløj med SAS her i weekenden til LHR. Nøj hvor var den deprimerende og kedelig. Den ødelægger altså noget af helheds oplevelsen. Jeg personlig tror bare de ville få mange flere gladere kundere ved at lave en ny skide video. Hvis jeg var ledelsen ville jeg da sige til mig selv: <Hvor kan vi forbedre og opdatere uden at det koster os en milliard. Og så få fikset de skide billige ting så folk generalt får en mere positiv oplevelse når de flyver med SAS. Endnu en ting som jeg ikke forstår hos SAS
     
    Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  3. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Om ikke andet fanger det her da i sidste ende folks opmærksomhed :)
     
  4. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Jeg er lige landet fra Berlin Tegel med en A319 og videoen er den gamle kendte, men dog med en IPad istedet for SonyEricsson telefonen, og er der minsandten også lidt animation af kabinen, så lidt nyt og gammelt (genbrug) istedet for at lave en ny frisk og ikke "travellers are busy people, nobody undertands that better than SAS" med den damen i det lidt umoderne business dress.
     
    Kristian og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  5. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Lige præcis. Hvis de alligevel skal bruge penge på putte ekstra scener ind, (det må da også koste penge) så kan man jo lige så godt lave en hel ny. Fordi siden den video er blevet lavat har man lavet nye opdagelser som tlf, computer, internet.
     
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    hold nu op med jer.. Sony Ericsson er da total in!!!

    Se de har jo været med i blandt andet i "Casiono Royale"..
     
    Ulrik, bertil storr, Ali Taran og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Helt enig. Jeg læste for nyligt en artikel i Scandinavian Traveller hvor SAS har deltaget i en eller design messe i Milano og deres Design chef Kristine Mayer fortæller om hvordan alle faser er tænkt i ders nye design dog med undtagelse af deres sikkerhedsvideo som potentielt ville kunne ses af 150 i deres 319, 198 i 320 og 200 et eller andet i 330/340. Det er dog et par stykker hver dag hvis man ganger op med antallet af fly ad disse typer og hvor mange gange dagligt de letter - jeg sir' det bare Kirstine!
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  8. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Nu har Air New Zealand lavet endnu en ny sikkerhedsvideo i anledning Rugby World Cup her til efteråret. Jeg synes stadig at SAS' er klart den bedste og mest hippe :)

     
    Ali Taran, Henrik Olsen og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om dette"

Del denne side