Er British Airway til San Francisco fra London et godt valg?

Poster i 'NYANKOMNE, VELKOMMEN' oprettet af Daniel Pfeffer, 31/12/14.

  1. Daniel Pfeffer

    Daniel Pfeffer Nyt medlem

    Beskeder:
    2
    "Synes godt om" modtaget:
    7
    Point:
    3
    Hej
    Jeg er ny herinde. Jeg ville hører om I kunne hjælpe mig med at fortælle mig lidt om British Airways standart.
    Er der underholdnings skærm? Er der mad og drikkevarer med i prisen osv?
    Er der okay plads mellem sæderne ?

    Jeg håber nogen af jer ved noget om dette?

    Med venlig hilsen
    Daniel
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Det er der. Det nemmeste er at benytte f.eks. www.seatguru.com til at se hvilket fly du skal flyve med, hvilke der er de bedste sæder, underholdningssystemet om bord, osv.
     
    Mogwai "Synes godt om" dette.
  3. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    British Airways har et af de bedste economyprodukter, både "hard" og "soft" af de transatlantiske ruter. Efter min mening slås de kun af Air New Zealand, der flyver LHR-LAX.
    Med hard menes selve stolen, inflight entertainment og alt omkring selve flyet, men der med soft menes service som mad, crew, ground service osv.

    Mad og drikke er med i prisen, også alkohol (øl, vin og spiritus). Jeg har selv fløjet med BA en del gange efterhånden, senest HKG-LHR med A380 i december 2014 (der kommer en trip report her på Bonusfeber snart!). På ruten LHR-SFO flyver BA dog med Boeing 747, som godt nok er et lidt ældre fly, men kabinen er up-to-date.
    Mellem CPH og LHR serveres der også et let måltid (typisk en sandwich el. lign) samt gratis drikkevarer - i modsætning til alle konkurrenter på ruten!

    I øvrigt tillader jeg mig at gøre opmærksom på at vi hos Flightfox ofte kan tilbyde billetter billigere end du kan finde på momondo, ba.com osv. Jeg garanterer faktisk at du kan spare penge ved at benytte vores service. Bare klik på linket i min signatur.
     
  4. Daniel Pfeffer

    Daniel Pfeffer Nyt medlem

    Beskeder:
    2
    "Synes godt om" modtaget:
    7
    Point:
    3
    Tak for svaret. Jeg købte billetten igennem Flightfox. 6000 kr. for 2 personer til San Francisco retur. Med BA. Fantastisk oplevelse at bruge Flightfox.

    Hvor er det bedste sted at leje en bil i San Francisco?
    Med venlig hilsen
    Daniel
     
    Nielspg, Flemming Poulsen, mhsalv og 3 andre "Synes godt om" dette.
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Tja du kan jo tjekke på et sammenligningssite f.eks. www.hotwire.com -- men ellers kommer det an på størrelse, antal dage, osv. De forskellige selskaber har forskellige prissætningsmodeller så det er ik lige til at svare på.
     
  6. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Priserne på billeje varierer en del og du skal være opmærksom på hvilke forsikringer som er inkluderet. På amerikanske sider er der ofte kun et minimum med, mens de europæiske sider har alt inkluderet.

    Min erfaring fra de seneste 8-10 gange vi har lejet i USA er at det enten er Budget eller Alamo, som er billigst. Budget.se har ofte været under halv pris af budget.com - og det endda med alle forsikringer i modsætning til .com.

    Vi har fået fin service begge steder - og bestiller du en refundable pris (betaling ved afhentning), så kan du ofte spare penge på at tjekke priser et par dage for afhentning hos konkurrenterne og så afbestille din oprindelige booking.

    Sidst sparede jeg 100usd på det "trick". Havde en booking hos Avis i Portland, ME og fandt en pris his Budget, som var 100usd billigere dagen før. Afbestilte Avis og da vi kom frem viste det sig at Avis og Budget er samme skranke (det er samme firma, men ikke alle lokationer er det samme skranke og franchise) og vi fik udleveret en Avis-bil ;)
     
    Mogwai "Synes godt om" dette.

Del denne side