I denne tråd kan du dele dine erfaringer med Accorhotels. Skriv gerne hvilken status du har, om du blev opgraderet, til hvilket rum, hvilket rum du bookede osv.
Ibis Singapore on Bencoolen, Singapore Bookede: Standarværelse og det fik jeg! på 5. sal uf af 22... - så jeg er langt nede i hierakiet! Status: Ingen, men havde nogle point der var ved at udløbe, de er reddet Upgrade: Ingen Velkomstgave: Intet Bemærkninger: Udmærket, relativt lille værelse. ligger tæt på, det jeg skal i Singapore og kostede 162 SGD, ca 750kr for en overnatning med morgenmad. fint nok til en enkelt overnatning og udenfor er det tæt på shoppingcentre og autentiske madsteder..
Jeg har et par år haft "jukse"-Platin med Accor, men kun brugt de få gange, og selvom jeg må sige at jeg var imponeret over Pullman King Power i Bangkok, så er det ikke rigtigt en kæde, jeg har haft så meget fidus til. Men i øjeblikket er der en kampagne, hvor man får for €160 vouchers efter 3 stays. Læs mere her: http://loyaltylobby.com/2015/02/23/...ebruary-23-august-31-2015-book-feb-23-mar-15/ Som en konsekvens heraf bor jeg pt på ibis i Bangkok, og kommer selvfølgelig også til at teste et par andre hoteller
Ibis Sathorn, Bangkok Bookede: Standard (travel agent rate) Status: Nej Upgrade: Nej, men udsigt væk fra vejen Velkomstgave: Haha, nej Bemærkninger: Godt til prisen, og jeg kan rigtigt godt li' kvarteret. Det er mange gode og billige restauranter i nærheden, Wong's ligger lige ved siden af, og skulle man løbe ind i problemer, så er ambassaden også kun få minutter væk
Ibis Nana, Bangkok Bookede: Standard (travel agent rate) Status: Nej Upgrade: Nej Velkomstgave: Nej Bemærkninger: Værelset er helt identisk med det på Ibis Sathorn. Ned til mindste detalje - Stikkontakterne, spejl, antal bøjler, elkedlen, møblerne osv. Sukhumvit Soi 4 hedder jo også Soi Nana, som igen er kendt for Nana Entertainment Plaza, som igen er kendt for at være, ja, fyldt med luderbarer. Nå men i hotellets infomateriale beskrives det alligevel ret neutralt må man sige. Og derudover, så kan jeg hilse og sige, at Bed Supperclub for længst er revet ned, og Q bar er også lukket...
du kunne da også have valgt Majestic Grande lige om hjørnet som efter min mening er klasser bedre men ved jo selvfølgelig du høster point/cashbonus hos Accor
Præcis. Jeg kunne også have boet på JW Marriott (som jeg har en del gange). Det er et af de bedste hoteller, jeg har boet på, med en helt fantatisk lounge. Men det må blive en anden gang.
Sofitel Plaza Saigon Bookede: Standard (Pre-paid) Status: Nej Upgrade: Ja, superior room med kingsizes bed Velkomstgave: Ja, lille bakke med en kage, glas sødt saft og en pellegrino Bemærkninger: Aldrig været her før, men ligger vist centralt.
Grand Sukhumvit Hotel, Bangkok Bookede: Junior Suite Status: Nej Upgrade: Nej Velkomstgave: Nej Bemærkninger: Booket i en kollegas navn. Delte værelset med ham. Ret stort af en junior suite at være, men nøj hvor er det hotel slidt. Lobbyen er sådan set fin nok, men værelserne trænger til en meget kærlig hånd. Internet virkede ikke supergodt. Hotellet er tidligere Sofitel, men nu bare "managed by Accor".
Novotel Bologna Fiera Bookede: Standardværelse med 2 ekstraopredninger, det fik jeg Status: Ingen, hjalp heller ikke, da jeg havde booket ignnem Booking.com da Le Accor ikke havde det rum på deres liste Upgrade: Ingen Velkomstgave: Intet Bemærkninger: Sur (slavisk udseende) kvindemenneske tog imod os og vi udveklsede måske 5 ord. ingen velkost eller guide til internet osv. Rummet var som alle andre franke hotelkæder, ens og kedelige. Der var dog en fin lille pool med en poolmand, der var så brun så man godt vidste hvad han lavede det meste af dagen. fin afveksling efter et par timers køretur. Vil jeg være her igen nej, det er det simpelthen for kedeligt til. ude ved en konference bydel og intet der sker.
Nice treat på hotellet her i Ho Chi Minh City, mindre end en måned gammelt hotel, så alt er ny.. Måske jeg skulle købe an aktie, som talt i anden tråd.. http://www.accorhotels.com/gb/hotel-9231-hotel-des-arts-saigon-mgallery-collection/index.shtml
Hotel des Arts Bookede: Standard (Pre-paid) Status: Nej Upgrade: Ja, sikkert, fint rum. 1 måned gammelt hotel Velkomstgave: Ja, lille bakke med kager og frugt. Bemærkninger: Ligger centralt og for at få kunder, giver de 60USD Per stay til, mad og øl. Nice.
Ibis Singapore Novena Bookede: Standard (Pre-paid) Status: Nej, Classic Upgrade: Nej Velkomstgave: Nej Bemærkninger: Ligger ok centralt, ikke tæt nok på kontoret, men deres preferred hotel gider jeg ikke, så det her er i samme prisklasse. Morgenmaden var overraskende god og veludstyret, så kunne godt finde på, at bo her igen.
Der er vist en konsolidering der finder sted i hotelbranchen i disse tider, Fairmont, Raffles og Swissotel kommer under Le Accor hatten: To access to the online version, view here. Add [email protected] to your address book to make sure you receive all your exclusive offers. Paris, December 9th 2015 Dear Member, We are delighted to share with you the announcement of the forthcoming combination of AccorHotels and Fairmont Raffles Hotels International. This unique group, which is currently present in 34 countries, comprises three emblematic luxury hotel brands: Raffles, Fairmont and Swissôtel. As a member of Le Club AccorHotels, this merger will give you access to even more exceptional addresses including legendary properties such as Raffles in Singapore, The Plaza in New York, The Savoy in London and Le Royal Monceau in Paris. Fairmont, Raffles and Swissôtel together represent 43,000 rooms in 115 hotels around the world. Le Club AccorHotels and the loyalty programs of the Fairmont, Raffles and Swissôtel brands are among the most generous and innovative in the global hospitality sector. Our brands and locations are highly complementary and we want to make the most of these two programs to offer you ever more exclusive services and privileges. This merger will take a few months to finalize. For the time being, your Le Club AccorHotels program will not change. Your status, advantages and bookings remain the same. No changes will be made in the way you manage your account or book your stays in our hotels. Because your loyalty deserves our full attention, we will of course keep you informed of the key stages of this exciting project over the coming months. In the meantime, we remain at your service in our hotels, on our accorhotels.com website, our mobile app and via our customer care centers. Feel Welcome Sébastien Bazin Chairman and CEO © Accor photo library, Image Source, Gettyimages.
Ibis Styles Nice centre Bookede: Standard (Prepaid i kampagne med 40% til medlemmer af Club Accor) Status: Nej, Classic Upgrade: Nej Velkomstgave: Nej - hotellet helt nyt Bemærkninger: Ligger meget centralt med 5 minutters gang til alt. Morgenmaden var overraskende god med supergode croissanter og inkluderet i den lave hotelpris Kan anbefales ligesom Ibis styles langt overgår de almindelige Ibiser.
Interessant, der må være pres på hotellerne for tiden: Hello Kristian , We are enhancing our Le Club AccorHotels Loyalty Programme to serve you better. From today, any status level acquired during 2016 will be valid until 31 December 2017. It's time to enjoy the new experience of Silver, Gold or Platinum status. Find out more about changes to your loyalty programme in 2017! Yours Sincerely, Isabelle Birem Senior Vice President of Le Club AccorHotels
Hotel des Arts Saigon MGallery Collection Bookede: Standard (Pre-paid), ingen morgenmad Status: Silver Upgrade: Sikkert ikke, men alle rum er fine Velkomstgave: Ja, lille bakke med kager og frugt. Bemærkninger: Ligger centralt og værelserne er meget fine. lidt romantisk stil, som det er mest i Vietnam. God størrelse og Internettet er hurtigt (ikke så hurtigt, som der beskrives i Speedtest dog).
Novotel Casablanca City Center. Bookede: Standard, med morgenmad Status: Ikke medlem af hotellets programmer Upgrade: Nej Velkomstgave: Ja, en tallerken med søde kager, dadler og figner Der ligger 3 hoteller fra kæden lige ved siden af hinanden: Ibis, Novotel og Sofitel. Lige ved siden af medinaen (den gamle bydel) og tæt på Hassan II Moskeen. Men nu havde jeg booked på Novotel, så det, jeg ved mest om Ja, hotellet har 4 stjerner - og man får en fin service. De kan et rimeligt engelsk i receptionen og restauranten, så jeg kunne pakke mit skolefransk væk (jeg var nok også død af sult, hvis jeg skulle klare mig på det). Blev bud velkommen - og efter ganske få formaliteter fik jeg nøglekortet til værelset. Ikke just imponerende - og det virkede også lidt slidt (skyldes måske også gulvtæppets og møblernes lidt brune farver). Men rent. Der var en el-kedel, samt the, kaffe og sukker, så jeg kunne lave lidt at drikke. Det værdsætter jeg på hoteller! Aircondition virkede, men jeg gætter på, det er styret centralt. Det virkede i hvert fald ikke, som om de kølede ned til 15 grader. Min nabo havde fået roomservice og stille opvasken på en bakke i gangen. Der stod den fint ved 9-tiden om morgenen. Og hele dagen. Og da jeg gik ud i byen ved 8-tiden om aftenen, var bakken stadig dér. Men den var da fjernet, da jeg kom hjem et par timer senere. En rimelig morgenmadsbuffet, så det er muligt at blive mæt. Deres kaffe er noget stærk (men så blander de masse mælk i og noget sukker ved bordet). Forsøgte derfor at fortynde med the-vand. Det blev straks bemærket, så den flinke tjener hentede en frisklavet "americano" i køkkenet. Fin service. Så alt i alt OK.