Erfaringer med Elemis Travel Spa (LHR)

Poster i 'BRITISH AIRWAYS | AVIOS' oprettet af jakobv84, 15/8/15.

  1. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Elemis spa'en tilbyder 15min behandlinger gratis for rejsende i First, Club World eller Guldkort holdere på long-haul. Vi er jo nogle stykker der skal rejse Club World OSL-LHR-XXX (bemærk: ikke tilgængelig hvis du flyver AA metal over atlanten medmindre du er Guldkort holder) så tænkte vi kunne samle lidt erfaringer inden da! Spa'en findes i:
    • London Heathrow Terminal 5A South
    • London Heathrow Terminal 5B departure lounge
    • London Heathrow Terminal 5 Arrivals lounge
    • New York JFK Terminal 7
    I dag var mit første besøg i T5A South da jeg var fløjet Club World fra AUS og jeg benyttede den relative lange layover (3½ time) til en behandling og blev tilbudt en rystetur i deres massage stol.
    Jeg må indrømme at jeg ikke er den store massage / spa person så tag det med et gran salt, men jeg synes nu den tog meget pænt fat og det var slet ikke så tosset efter en lang flyvetur.
     
    jefi99, tbh, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Jeg er totalt fan af dette. Jeg skal have min "facial" med massage hver gang. Lyder en smule "femi" men det er dælme godt.

    Syd Loungen er der ofte mest plads i så gå efter den om hoved Loungen i T5 er optaget. Man kan altid komme retur eller komme videre til C Gates med toget.

    I Rush Hour er den lounge også ofte ikke så belastet.
     
  3. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ja at du gerne vil have en facial kan du nok godt få at høre for... Og ja jeg vil klart tage den i T5B når jeg flyver ud men om jeg gider tage fra A til B tilbage til A på vej retur mod CPH er nok mere tvivlsomt
     
    Baadsgaard og jefi99 "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Jeg er mand nok til at kunne klare det ;-)

    Enig i returen - men er der ikke også spa land side i T5.... Så kunne det være en mulighed, da de der også har en stribe brusebade?
     

Del denne side