Erfaringer med Hilton/DoubleTree/Hampton/Hilton Garden Inn/Conrad

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Kristian, 7/1/14.

  1. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    for snart 2 år siden, fik jeg Guld hos Hilton, ved at ændre adressen til Australien i et par dage og derved fik man 2 års guld hos Hilton, jeg bruger og kan godt lide Hilton, men jeg har ikke så mange nætter hos Hilton, at jeg kan bevare guldstatus, så er der nogen der har gode ideer til, hvordan man kan vedholde den?

    den eneste jeg har fundet pt er, at skulle have 4 stays, men den er vist pænt generel:

    http://hiltonhhonors.com/ProcessLanding/ProcessLanding/?lp=cwtoffer
     
  2. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Vores amerikanske "søsterside" Milepoint tilbød for nogle måneder siden deres Premium-medlemsskab hvor man fik Hilton Gold sammen med en masse andet godt for 69 USD. Pakken er godt nok udsolgt nu, men følg evt. med der også, hvis der skulle dukke en ny pakke op med Hilton-kort i.

    Ellers kender jeg ikke lige p.t. nogle "smutveje", men Hilton plejer der jo med jævne mellemrum at dukke nogle muligheder op med ;)
     
  3. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Booket på Hilton CPH i billigste kategori i fredags.

    Dobbelt upgrade til 12. Etage med udsigy over CPH og lounge adgang.


    Booket 3 værelser i 3 nætter på Hilton Metropole London. Billigste kategori og alle booket i mit navn. Alle tre tum fik gold-benefits

    Alle tre rum opgraderet til Executive Floor med loungeadgang.

    Jeg er Hhoners Gold

    Absolut tilfreds med Hilton denne uge ;)
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Aktivt medlem

    Beskeder:
    143
    "Synes godt om" modtaget:
    127
    Point:
    43
    Jeg har også vrøvleguld hos Hilton og ville gerne finde en genvej til at beholde det.

    Var på Hilton Düsseldorf sist uge. Booket delux værelse, opgraderet til Juniorsuite i øverste etage og min rejsekamerat uden nogen status, blev også opgraderet til Executive floor. Tilgang til lounge, gratis wifi og morgenmad hørte også med.

    Jeg var meget godt tilfreds og har uden undtagelse blivet oppgraderet alle gange jeg har boet hos Hilton med guldstatus.
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Helt glemt min egen tråd... :)

    Jeg var i Saudi Arabien, Riyadh, på Hilton Garden Inn, fik junior suite som HH Guld med 2 soveværelser, badeværelser og lille stue... - ingen andre "perks" end 2 flasker vand, fri internet og morgenmad med. Morgenmaden var end dog en meget høj standard må jeg sige! Som Bizflyer, har jeg stadigvæk "vrøvleguld", og gad også godt forlænge dette, så andre der har en ide om det, må gerne sige frem...
     
  6. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Med EBG fåt man vel CC Gold ved at kontakte dem. Der er vist også noget med at hvis man købet x-antal aktier (ganske få) så får man det også.

    Selv fik jeg sikret mig det et år mere via Milepoints Premium Membership, men det er udsolgt nu.

    Ellers er vi nu tilbage på Hilton CPH. Upgrade også denne gang - dog kun et enkelt niveau op fra billigste rum. Så ingen lounge, men stort og flot værelse med "udsigt" over CPH. Det med "udsigten" kan dog diskuteres. Tror man skal være rimelig optimistisk ejendomsmæglertype for at den holder. Men vi kan da se bygningen ;-)

    Men men. 4 værelser ud af 5 opgraderet til executive floor/lounge på 5 dage er ikke så værst ;)

    Nu får vi se om Radisson kan byde på noget godt på Manhatten imorgen med mit vrøvle-Concierge-medlemsskab ;)
     
  7. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Er du på en gang Mattress run eller hvad?
     
  8. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Nej dog ikke. Udnytter bare juniors vinterferie optimalt ;)
     
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Som bekendt skal jeg en tur til US i næste måned og har luret lidt på "promo coder" og tror jeg har fundet en interessant en, nemlig: "PGLL01", den giver 15% rabat på Hilton og det interessante er, at man behøves ikke at skulle forudbetale rummet, men at man kan ændre/afbestille op til et døgn før ankomst. Det giver point på rummet også.. - Nogle af jer, der hr erfaring med denne "Promo code"?
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Hey - den kender jeg godt. Det er "Little League" koden som har været her de sidste par år. Den er super da den giver mulighed for "fans" af "Little Leauge" og jeg er en klar fan :)

    Så den kan man altid bruge til at se om prisen kan komme lidt længere ned. Den er desuden også fin med point på sin HH konto - så ingen problem der.

    Hilsen
    Henrik
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  11. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  12. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Conrad Chicago
    Status: Guld
    Room booket: Almindeligt rum med American Breakfast, raten var 185 USD per nat
    Opgraderet: opgraderet til mini suite med udsigt, hmm, det sagde hun men den udsigt kan jeg godt være foruden
    Andre fordele: Der blev redt seng op til natten, tændt radio, samt ordnet badeværelse og almindelig oprydning. måtte den første nat, gå ned og spørge vor kaffemaskinen var? den kom de så op med, en kapselmaskine der laver fin starbucks kaffe. ellers kaffe fra 06 til 18 i receptionen. Ligger fint i midtbyen og kan anbefales.
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  13. Bizflyer

    Bizflyer Aktivt medlem

    Beskeder:
    143
    "Synes godt om" modtaget:
    127
    Point:
    43
    Er det nogen der ved om man optjener poeng når man kombinerer cash og poeng for at betale for et Hilton værelse?
     
  14. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Hilton er nu på vej med et boutique brand i stil med Starwood's W. Det skriver Financial Times.
     
  15. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
  16. Bizflyer

    Bizflyer Aktivt medlem

    Beskeder:
    143
    "Synes godt om" modtaget:
    127
    Point:
    43
    Conrad Bangkok
    Booket billigste værelse til 2000 bath og 16000 HH points pr nat (2 overnatninger)
    Upgrade: Ja, til executive room med check-in og ud i exec loungen.
    Super service. Et af minde bedste hotelopphold. Kan læses om her: http://bonusfeber.no/conrad-hotel-bangkok/


    Da kan jeg selv svare JA til det spørgsmålet!
    Tak til de mange kampanjer fik jeg tilsammen 13 500 HH points for de 2 overnatninger. (Og forbrugte så 32000 points)
     
    Flemming Poulsen og jefi99 "Synes godt om" dette.
  17. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Riyadh, Saudi Arabia
    Hilton Garden Inn

    Bookede: Billigste standard rum
    Status: Sølv (jukse sølv og chaser guld med 4 overnatninger indenfor 90 dage.. - 2 more to go)
    Upgrade: Ingen
    Velkomstgave: Ingenting, men 2 flasker vand på rummet
    Kommentar: Et helt kurant hotel midt i Riyadh med god restaurant, cafe samt lille gym. Værelserne er store og Internettet fungerer upåklageligt. Ikke billigt dog, men det er der ikke så meget der er i Riyadh. Havde bestilt afhenting i lufthavn, selvom 4 timers venten i immigration blev jeg hentet og kun charget for turen.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  18. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Istanbul, Tyrkiet
    Hilton Park SA

    Bookede: Billigste standard rum
    Status: Sølv (jukse sølv og chaser guld med 4 overnatninger indenfor 90 dage.. - 2 more to go)
    Upgrade: Ingen
    Velkomstgave: Ingenting, et brev med at de var glade for at se mig, dog stilet til en anden
    Kommentar: Et helt kurant hotel tæt på Taksim, Besiktas samt tæt på forretningskvarter. Der er en god restaurant på 7. etage med god udsigt over Bosperusstrædet. Værelserne er ok store og Internettet fungerer upåklageligt, det var gratis.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  19. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    London (Islington), Storbritanien
    DoubleTree London Islington

    Bookede: Via en online booking site og pre-paid der
    Status: Guld
    Upgrade: Ingen
    Velkomstgave: Ingenting. Der er cookies på DoubleTree men det er vist ikke noget særligt
    Kommentar: Positivt overrasket. Hotellet var i glimrende stand, rent og pænt og virkede som om der var styr på det. Morgenmaden (inkluderet i raten) var yderst god når man tænker på vi var i England, men der var lang kø til at få et bord om søndagen kl 10 (jeg kom dog inden så observerede det bare). Derudover fik jeg først en nøgle til et værelse hvor der altså allerede boede nogen... men sådan går det jo af og til.
     
  20. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Hilton Barcelona
    Bookede: billigste værelse der var på udsalg (33% rabat)
    Status: Diamond
    Upgrade: Til King Suite med ufattelig meget plads i hjørnet og fantastisk udsigt
    Morgenmad: valg mellem fuld morgenmad eller i exec lounge.
     

Del denne side