Erfaringer med OTA'en Zuji?

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af PeterA, 18/8/16.

  1. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Står og skal have booket mig en retur med Philippine Airlines HKG-MNL-DVO og finder på Momondo, at stort set alle OTA'er ligger på omkring 1600-1700 kr - undtagen Zuji til ca 1300 kr.

    Det lyder jo lidt fishy, men omvendt meget rart, hvis man kunne spare ca 300 kr. Zuji har base i Hong Kong og er ejet af et australsk firma.

    Nogen der har erfaringer med dem? De har ikke de bedste ratings på diverse sites, men det kan man ikke altid stole på.

    HKG-DVO.jpg
     
    Senest redigeret: 18/8/16
  2. Christian Larsen

    Christian Larsen Amatør

    Beskeder:
    165
    "Synes godt om" modtaget:
    356
    Point:
    63
    Har ikke erfaringer med dem, men husk at betale med Mastercard hvis det er et scam.

    Så kan du få pengene retur.
     
  3. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Klart nok. Jeg betaler altid mine rejser med kreditkort. Har I øvrigt lige fået penge retur fra forsikringen, da jeg missede hele 2 forbindelser på min forrige rejse. Brugte forsikringen fra mit Diners.
     
  4. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Hvad er en OTA?? I min barndom var det havregryn! (i skarp konkurrence med Foska) :confused::confused:
     
  5. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,274
    "Synes godt om" modtaget:
    6,772
    Point:
    113
    Online Travel Agency
     
    SebastianBruun "Synes godt om" dette.
  6. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Haha, kan godt se, at mange af vores posts bliver en anelse for indforståede. Open-jaw, OTA, YQ osv. Skal nok forsøge at forklare mig bedre.
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  7. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    mhsalv, Ulrik og PeterA "Synes godt om dette"
  8. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Men ellers ikke nogen herinde som vil direkte advare mig imod Zuji?

    Skal lige siges, at jeg ikke forventer at billetten skal ændres. Datoerne ligger helt fast. Normalt taler ændring af billet ofte imod brug af en online travel agent, da de tager ublu gebyrer.
     
  9. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Kunne læse mig til at de ikke ligefrem havde gode reviews.. men ser ikke ud til at være scam.. så hvis ikke du skal ændre noget, og siden du skal rejse i Sept, så er der nok heller ikke stor risiko for schedule-change, så ville sige "Go for it" og spar de 300 kr :)
     
    PeterA "Synes godt om" dette.
  10. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
  11. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Zuji er helt ok. Det er faktisk en af de bedre OTA's i regionen.
    Du kan i øvrigt google hvilken som helst OTA for reviews, og finde horrorhistorier om folk der er målløse over at de skal betale gebyr for at ændre en billet, eller ikke kan forstå at en flybooking ikke kan ændres.
     
    mhsalv, Peter F., Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  12. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Helt enig i det omkring de dårlige reviews. Det er jo lige før, at det også gælder de bedste airlines.

    Anyway, jeg fik gennemført min booking til nævnte pris. Synes stadig det er mærkeligt, at de kan være så meget billigere end resten. Men jeg siger da tak. Der var i øvrigt ikke gebyr for betaling med MC (ud over valutakursen), men det er måske også mere et skandinavisk fænomen.

    Vi må se, hvordan det går. Særligt på tilbagevejen er min connection lidt tight, så jeg håber ikke, hvis og såfremt jeg måtte misse mit fly, at PAL laver bøvl ifht bookingen hos OTA'en.
     

Del denne side