Westin Austin at the Domain Bookede: Executive Room Status: Corporate Preferred (det er ikke en rigtig status som sådan...) Upgrade: Ingen Velkomstgave: Vand Bemærkninger: Har boet her en del nætter gennem årene. Altid konsistent. Ikke fantastisk spændende, men tingene kører, værelserne er gode og rene og pæne. Har sågar boet i lejlighed 50m fra hotellet et års tid... Mit "go-to" hotel i Austin.
Le Meridien Budapest Bookede: King Size Room Status: Ingen Upgrade: Ingen Velkomstgave: Ingen Bemærkninger: Lækkert hotel i en rigtig god lokation. Emmede af luksus som det bør gøre.
Sheraton Maui Resort & Spa Bookede: Standard King Size Room Status: Corporate Preferred (det er ikke en rigtig status som sådan...) Upgrade: Til værelse med havudsigt (var booket med points) Velkomstgave: Vand Bemærkninger: Var her på ferie i 6 nætter og det var helt fint. God lokation lige ved stranden og ingenting at brokke sig over. Konen var vild med spa'en (jeg var knap så vild med regningen for spa'en...)
Westin Grand Frankfurt Bookede: Standard King Size Room Status: Ingen Upgrade: Ingen Velkomstgave: Ingen Bemærkninger: OK jeg tjekkede ind kl 01.30 og ud igen 06.30. Lobbyen var stor og flot, der var pool og fitness center fik jeg at vide og der var intet at klage over med rummet...
Sheraton Birmingham Alabama Bookede: Standard Twin bed Room Status: Corporate Preferred (det er ikke en rigtig status som sådan...) Upgrade: Ingen (men var ikke mig der checked ind heller) Velkomstgave: Vand Bemærkninger: Fint, men kedeligt hotel. Lokationen var som sådan fin (vi var her for at se Talledega 500) i byen, men hotellet var bygget op med Atrium i midten og det bliver aldrig mig. Ellers intet at sætte en finger på.
Le Meridien Bangalore, Inden Bookede: King room Status: Corporate Preferred (det er ikke en rigtig status som sådan...) Upgrade: Ingen Velkomstgave: Gratis vand Bemærkninger: Hotellet var under ombygning, men fungerede umidelbart fint nok. Ligger ved en golfbane, men var jo ellers komplet med vagt, osv. Intet særligt at rapportere og kunne ikke forestille mig at bo her som ferie.
Spørgsmål fra publikum.... Er der så mange steder i Indien man kunne forestille sig at holde ferie - måske lige pånær Goa eller lignende steder. Jeg syntes ikke rigtigt at jeg har oplevet det hverken i Mumbai eller Hyderabad, hvor jeg har været nogle gange. Det eneste der falder mig ind er backpackere, men ikke som en badeferie.... Hotellerne er dog fine nok og med super service mange gange - men det er svært at komme ud alene og gå rundt. Er det bare mig der har fået den opfattelse? Hilsen Henrik
Tja nu er jeg her på dag to og har kastet op og haft tynd mave hele morgenen. Har kun spist på hotellet... men om det er deres skyld eller bare standard Indien... hvem ved.
STAKKEL! Sådan er det bare nogen steder, jeg kan ikke sætte mine ben i Egypten før "det står ud af alle ender" uanset hvor meget jeg spritter hænder og undgår ikke tilberedt mad, nogen steder kan bare ikke lide os
Det glamourøse liv som frequent flier. Jeg er overbevist om jeg er i bedring; havde hørt at kolera vaccine gjorde man var mere modstandsdygtig mod dårlig mave generelt så nappede sådan en inden jeg rejste. http://www.rejsedoktor.dk/diseases/30.html
Dejligt med en SPG trosfælle. Troede jeg var den eneste blandt alle disse Hilton/ClubCarlson vantro Jeg vil skrive Jeg vil rapportere om de SPG hoteller jeg har været på de seneste 3-4 måneder. Spørg endelig hvis der er andre der har interesse, jeg har været på en del gennem årene. (og god bedring med The Bangalore Belly...)
Sheraton Algarve (Luxury Collection), Portugal Status: Platinum Upgrade: Billigste Classic -> 2-etagers Deluxe Suite Ocean View Velkomstgave: 500 point Bemærkninger: Kæmpe resort med fine faciliteter direkte ned til lækker strand. Billigt out-of-season (99EUR for dobbeltværelse primo oktober).
Convento do Espinheiro (Luxury Collection), Portugal Status: Platinum Upgrade: Billigste Deluxe-> Heritage Suite Velkomstgave: 500 point Bemærkninger: Et gammelt kloster ombygget til et af de mest charmerende og lækre luksus hoteller jeg nogensinde har prøvet.
Hotel Alfonso XIII (Luxury Collection), Sevilla, Spanien Status: Platinum Upgrade: Billigste Deluxe-> Grand Deluxe Velkomstgave: 500 point Bemærkninger: Byens fineste hotel. Masse af charme. Central belliggenhed.
Hotel Kämp (Luxury Collection), Helsinki, Finland Status: Platinum Upgrade: Billigste Deluxe-> Grand Deluxe Velkomstgave: 500 point Bemærkninger: Central belliggenhed. Kæmpe spa/sauna(!).
Sheraton Heathrow, London, UK Status: Platinum Upgrade: Billigste Deluxe-> Executive Club Velkomstgave: 500 point Bemærkninger: Usselt, sølle og nedrivningsmodent. Dog ofte det eneste SPG hotel i London der ikke koster 150GBP+. Det andet Heathrow hotel (Sheraton Skyline) er væsentligt bedre.
LeMeridien Piccadilly, London, UK Status: Platinum Upgrade: Billigste Deluxe-> Junior Suite Velkomstgave: 500 point Bemærkninger: Charmerende klassisk hotel, 50m fra Piccadilly Circus. Eneste SPG hotel i central London m. Lounge.
LeMeridien Hamburg, Tyskland Status: Platinum Upgrade: Billigste Deluxe-> Executive Velkomstgave: 500 point Bemærkninger: Standard forretningshotel i den pæne ende. Gåafstand til St George, hovedbanegården og shoppinggaderne i bunden af Alster søen.