Erfaringer OTA - Travelstart?

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af miri90, 18/1/16.

  1. miri90

    miri90 VIP medlem

    Beskeder:
    410
    "Synes godt om" modtaget:
    805
    Point:
    93
    Hej alle,

    Kort spørgsmål: Nogle som har erfaring med Travelstart.dk? Det er ikke en OTA jeg har stiftet bekendtskab med tidligere og reviews online er generelt begrænset og de få reviews der findes er rigtig dårlige.

    Er det blot en OTA man skal holde sig fra og er der andre OTAs som folk generelt ser som no-go?

    På forhånd tak for svar :)
     
  2. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,296
    "Synes godt om" modtaget:
    7,018
    Point:
    113
    De er med i Den Danske Rejsegruppe ligesom flybillet.dk og mange andre.

    Flybillet.dk har jeg brugt et par gange. Jeg tror det generelle billede er, at så længe der ikke er problemer med afgangen og du ikke skal ændre i din reservation, så er der ingen problemer.
     
  3. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,782
    Point:
    113
    Hvad @Nicki Lolk Sørensen siger.

    Generelt kan du søge reviews på hvilken som helst OTA i DK eller udlandet, og læse horrorstories, fordi folk kun skriver reviews når noget går galt. Og folk læser aldrig det med småt, når de bestiller rejser.
     
    *flyer "Synes godt om" dette.
  4. miri90

    miri90 VIP medlem

    Beskeder:
    410
    "Synes godt om" modtaget:
    805
    Point:
    93
    Flybillet.dk kender jeg og de har egentlig decent reviews. Kan godt se at Travelstart har samme kontaktoplysninger som flybillet.dk - så det er egentlig hip som hap hvilken disse man bestiller hos?
    I dette tilfælde var situationen dog således at Travelsmart tilbød en pris som var relativ meget billigere end hos andre OTA'er. Og så bliver jeg jo skeptisk, da jeg ellers synes OTA priser tit ligger op og ned af hinanden :)

    @jefi99 , det har du helt sikkert ret i! Dog er travelsmart reviews ualmindelig ringe og har desuden meget få reviews sammenlignet med f.eks flybillet.dk. Men jeg er generelt nok bare meget skeptisk overfor ukendter firmaer online ;)

    Tak for hurtige svar indtil videre!
     
  5. Nielspg

    Nielspg VIP medlem

    Beskeder:
    184
    "Synes godt om" modtaget:
    530
    Point:
    93
    Hvis du er i tvivl om et OTA kan det være rart at betale med et kreditkort (ej Visa DK), for så er du dækket hos dem i tilfælde af urent trav og kan få dine penge igen.

    Hvis du får en elektronisk billet fra OTA, som flyselskabet vil kendes ved på deres hjemmeside, skulle du også være home safe ;)
     
    miri90 "Synes godt om" dette.

Del denne side