Eurobonus Online Shopping - efterregistrering af point

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Tristaniel, 26/7/16.

  1. Tristaniel

    Tristaniel Medlem

    Beskeder:
    12
    "Synes godt om" modtaget:
    27
    Point:
    13
    Greetings,

    Har nogen herinde positive erfaringer med at opkræve ikke-registerede point fra Online Shopping-portalen? Jeg har forsøgt et par gange, men enten ikke hørt noget, eller også er den strandet hos forretningerne, ser det ud til. Det er ærgerligt at misse dem, også selv om det "kun" er ekstrapoint.
     
  2. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Er lykkedes mig 2 gange med Saxo, men det tager bestem sin tid... Og noget arbejde.
     
  3. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Har altid fået mine EB point prompte når handlet hos Saxo men samarbejdet med EB ser ud til at være stoppet. Seneste indkøb gav =nada=
     
  4. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    har efterregistreret en hel del gange. Har fået alle gange pånær 1, hvor de sagde jeg ikke kunne få fordi jeg allerede havde brugt en promo-code
     
  5. Thomas

    Thomas Medlem

    Beskeder:
    46
    "Synes godt om" modtaget:
    82
    Point:
    18
    For tiden skal jeg nærmest altid anmode om mine ekstrapoint, når jeg handler via online-shoppingportalen. Og ja, det tager en rum tid før de registreres, og nogle gange strander de hos forhandleren desværre.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,273
    "Synes godt om" modtaget:
    2,118
    Point:
    113
    Det hører måske ikke helt hjemme her, men når jeg forsøger at logge ind på Eurobonus Onlineshopping, får jeg denne fejl, er der nogen der ved hvad den bunder i? Skærmbillede 2016-11-25 kl. 16.44.40.png
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Fejl på sql-serveren, den skal have et dask:confused:
     
    Henry og Peter Krogh Frausing "Synes godt om" dette.
  8. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,273
    "Synes godt om" modtaget:
    2,118
    Point:
    113
    Har fejlmeldt det til SKIT, men chatten siger at de nok ikke løser det før mandag...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Første gang jeg har fået en sådan mail, fin service...

    IMG_1447.jpg
     
    Henrik Olsen, Henry, PENSIONISTEN og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. Tomas

    Tomas VIP medlem

    Beskeder:
    128
    "Synes godt om" modtaget:
    324
    Point:
    63
    Jeg har en håndfuld gange oplevet at jeg måtte rykke flere gange for at få point overført for kampagner/samarbejdspartnere og havde jeg ikke selv holdt øje med det, så var der mange point jeg aldrig havde set.
    Jeg overvejer at skrive til onlineportalen, da jeg mener det ville være passende at få ekstra point tilført som kompensation for det arbejde jeg har haft med at følge op på de manglende point, dog vil jeg først høre hvad er jeres erfaringer på området?
     
    NielsC og Henry "Synes godt om" dette.
  11. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,382
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Der er mange steder, man kan få point:
    • EuroBonus shop
    • Forskellige on-line butikker
    • Fysiske butikker
    Jeg ved ikke helt, hvem du henviser til.

    EuroBonus shop
    Når jeg har købt noget for point, bliver de straks trukket på min konto. Jeg har aldrig købt noget for penge, så det kan jeg ikke helt svare på.

    On-line butikker
    Har jeg ikke brugt i nyere tid - så det ved jeg ikke noget om.

    Fysiske butikket
    Her har jeg en enkelt gang oplevet, at jeg ikke har fået point. Men når jeg kan regne mig frem til, at jeg mangler 120 point, hvor mange kræfter skal jeg så bruge på det?

    Det, der irriterer mig mest med de fysiske butikker er, at de løbende forsvinder fra EuroBonus samarbejdet. Guldsmeden Vibholm var en af mine foretrukne butikker - indtil de gled ud af EuroBonus (naturligvis uden at vi på nogen måde blev varslet). Der handler jeg ikke mere. Der var også en isenkræmmer, der pludselig forsvandt.​

    Jeg har aldrig bedt om at få kompensation for besværet med at bede om manglende point for køb hos partnere.
     
    NielsC, Erwin Lansing og Tomas "Synes godt om dette"
  12. Tomas

    Tomas VIP medlem

    Beskeder:
    128
    "Synes godt om" modtaget:
    324
    Point:
    63
    Har aldrig købt noget fra eurobonus shoppen eller fra de fysiske butikker, da der mig bekendt ikke er nogen butikker i nærheden af mig som er med i ordningen, så for mit vedkommende er det altid online butikker.

    Jeg onlineshopper løbende og flere at butikkerne er gengangere. Oftest kan jeg se at der er point på vej med det samme, men så er der andre online butikker samt tjenester man kan tilmelde sig, hvor jeg efter 2-3 uger stadig ikke kan se der er point på vej og oftest må rykker 2 gange før der sker noget.
     
    NielsC, Nielspg og Henry "Synes godt om dette"
  13. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,382
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Jeg synes, det er pisse træls, hvis man ikke får sine point.
    Jeg har valgt at skrive alt ind i et regneark. Det er min måde at holde styr på det.

    Såvidt jeg husker, kan der gå godt med tid, før pointene kommer ind på kontoen.
    • Flybilletter indberetter jeg efter en uge - 10 dage.
    • Avis: Her kan der sagtens gå 2 - 3 uger efter bilen er afleveret
    • Andre: Mener de siger, at det kan gå op til 4 - 6 uger før pointene er på kontoen. Min tilgang: Jeg beslutter efter 4 uger, hvad jeg vil gøre. Hvis det blot er 100 - 150 point, så gider jeg ikke rykke. Men er det over 1000 point, så vil jeg bruge lidt energi på at få mine point. De fleste gange, jeg ikke har fået point, så skyldes de alene, at butikkerne ikke længere er EuroBonus partner.
     
    NielsC og Tomas "Synes godt om" dette.
  14. Tomas

    Tomas VIP medlem

    Beskeder:
    128
    "Synes godt om" modtaget:
    324
    Point:
    63
    Jeg gør det samme med at føre regnskab, men burde ikke være nødvendigt at holde øje med om de får overført point, burde kører helt af sig selv og så er jeg selvfølgelig med på der kan ske fejl, men det måske 1 ud 5 hvor jeg har oplevet det ikke fungerer som det skal.
     
    NielsC og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side