Det virker for mig som om SAS har fået lavet et eller andet med deres Eurobonus platform, så points fra flyvninger mv dukker meget hurtigere op end tidligere. Jeg har oplevet i denne uge at få point allerede på dagen og dagen efter en flyvning at kunne se points på kontoen - mod normalt en 3-5 dage....... Har I andre også oplevet det?
Ja. Jeg har haft 3 flyvninger i den sidste uge og har oplevet at point er kommet dagen efter. Dog ikke fra familiekontoen men såvidt jeg husker, kommer de en gang pr måned?
Det lyder godt at det sker hurtigere, så må de så også gerne få det til at virke for køb i shoppen. Jeg købte en bog d. 23/1, og har lige fået en mail om at købet er bekræftet og jeg får pointene inden for 8 uger.... Jeg sendte en mail til dem 8 uge efter at have registeret dem som manglende (hvilket man også først kan gøre længe efter) til hvilket de svarede at jeg ville få pointene lige så snart butikken svarede....
Og det ser så ud til, at de er tilbage til gammel tempo med overførsel af points igen - men det kan være det pludseligt virker igen. Har bemærket, at hos Airberlin og Lufthansa når man jo nærmest ikke at komme ud af lufthavnen inden points er synlige.....