Eurowings

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Michaelolesen, 13/8/15.

  1. Michaelolesen

    Michaelolesen Aktivt medlem

    Beskeder:
    104
    "Synes godt om" modtaget:
    208
    Point:
    43
    Nogen der har erfaringer med Eurowings til interkontinentale flyvninger? De har ganske gode priser og flytider på Hamburg-Phuket via Køln/Bonn i højsæsonen januar-marts næste år. Men gider ikke et alt for lavpris-agtigt produkt i kabinen... det er trods alt en del timer man skal sidde i flyet. Seatguru har ikke Eurowings, så kan ikke tjekke sædeafstanden der. Nogen tips til hvordan man kan finde ud af mere om kabineindretningen?

    Deres bonusprogram Boomerang Club kan så vidt jeg kan læse mig til, krediteres til M&M hos LH, men er det muligt at flytte points derfra og videre til SAS EuroBonus?
     
  2. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    De kan ikke flyttes over til EB-points, desværre
     
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Michaelolesen og clager "Synes godt om" dette.
  4. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Eurowings er det ny brand for Germanwings som efter crashet i i Frankrig bliver udfaset. Hvorfor købe en billet med dem og deres fly som sikkert bliver ligeså charteragtige som Condor som jo i sin tid også var et LH brand.
     
    Senest redigeret: 14/8/15
  5. Michaelolesen

    Michaelolesen Aktivt medlem

    Beskeder:
    104
    "Synes godt om" modtaget:
    208
    Point:
    43
    Hov ja, de skal vist først til at starte op i efteråret! På www.eurowings.com kan man booke HAM-CGN-HKT (Phuket) så de åbner åbenbart CGN-HKT i december og kører ruten frem til ultimo marts. Tænkte bare at det måske var en god deal der, men æhmm... Måske man skulle vente og se hvordan de klarer sig!
     
  6. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Jeg kender ikke til Eurowings, men søsterselskabet Germanwings, som stort set burde være det samme, har jeg kun haft gode erfaringer med! Super lækre fly, og fint med forplejning!

    Uden at vide noget om det, vil jeg gætte på at det kommer til at være langdistance på samme måde - altså lækre fly, og OK forplejning :)

    Jeg så forresten sidst jeg var i Hamborg, at langdistanceflyene til Eurowings allerede står klar i den nye bemaling og det hele.
     
    Kolmorgen og Michaelolesen "Synes godt om" dette.

Del denne side