Hej alle. Jeg står i den situation, at jeg har bestilt og betalt billetter til USA, men nu vil min kæreste ikke med alligevel. Ved i om der er nogen mulighed for, at jeg kan ændre hendes billet, så jeg kan få min ven skrevet på i stedet for? Jeg flyver med Lufthansa CPH - FRANKFURT - SEATTLE. Billetterne er købt igennem www.Onetravel.com - synes det er spild af penge.
Det kan du sikkert sagtens - mod et klækkeligt gebyr. Der er ikke andet for end at gå ind på http://www.onetravel.com/customersupport og spørge.
Det afhænger af, hvilken type billet, du har købt. Måske kan du få penge tilbage. Men du skal nok regne med, at der er et gebyr. Som Nicki skriver: Tjek.
Er ikke rigtig kommet videre i det, da jeg har haft travlt det sidste stykke tid. Jeg sidder lige nu og kigger på det. Kontakter muligvis Lufthansa senere, da jeg har købt billetten igennem Onetravel.com, ved jeg ikke om det kan lade sig gøre, men må høre dem ad. Mange tak! @Nicki Lolk Sørensen
Haha smart! tror dog ikke kæresten bliver så glad for det, hvis jeg tager en fremmed kvinde med @mhsalv