Hilton HHonors giver i samarbejde med Flying Blue og Miles and Smiles, guldstatus til alle medlemmer frem til 31. oktober! Read the whole post here.
@Peter Krogh Frausing - hvilken status har du hos Flying Blue eller Miles and Smiles? Hvornår har du modtaget mailen fra dem?
Jeg fik også mailen i går og tænkte om de virkeligt var rigtigt... Jeg er hoppet på for at se om jeg kan få extended mit guld i et år, men desværre var det nok nemmere at få stays sidste år på min tur i USA end det bliver i år i Hong Kong (der er kun Conrad der).. Men det viser virkeligt hvorfor der ikke er mange steder de giver meget for guld medlemmer...
Jeg fandt den i mit spar filter og har 3 Conrad/Hilton ophold i Thailand og Hong Kong i august, så guld til marts 2017 er hjemme
For langt ude at de bare forærer deres mid-tier status væk! Alt andet lige stiller det jo de "rigtige" guld medlemmer ringere. Hvorfor skal man have 20 nætter hos Hilton per år for at optjene Guld hvis man kan få det gratis? Værdien af guld hos Hilton er faldende, og den bliver ikke højere af sådanne tiltag
Med så mange tilbud om Guld hos Hhonors, så kan det jo næsten være en fordel ikke at have status hos dem. Køen ved Elite check-in må jo efterhånden være længere end hos dem uden status
Elite-perks fås kun når man bestiller direkte fra deres hjemmeside - så det kan vel også være for at få folk væk fra Orbitz og Expedia? Men synes det er ærgerligt at de giver alle deres mid-Perk.. Det er jo nærmest en devaluering..
Prøv evt. at ringe til Flying Blue eller Hhonors.... Ellers ved jeg ikke lige hvad man skal gøre. Fik selv fra Turkish Miles&Smile, men ikke fra Flying Blue. Har dog heller ikke samlet point hos dem i 10 år, så måske min konto er deaktiveret
Fik mailen fra Miles&Smiles selvom jeg har 0 points hos dem (og ingen status) Men kunne give statussen til min mor, som har nogle fremtidige stays med HHonors på arbejdet
Nogen der har nogen idé om hvordan man får fingre i den - jeg er tilmeldt M&S (dog er point udløbet) og Flying Blue men har intet modtaget...
Eneste mulighed jeg kan komme på er at ringe til M&S og sige at du ikke har modtaget dette tilbud og om det vil være muligt at få.