Få penge for at bo på hotel?!

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af danielbirch, 7/9/14.

  1. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    Her kommer så en temmelig ekstrem "manufactured spending" , fundet på extremehoteldeals.com.

    Fidusen er, at Topcashback.com giver $14 i kontant bonus for hver booking foretaget på booking.com.

    Det er i sig selv udmærket, men vent - der er mere!

    Rejser man fx til Bangkok, er der adskillige overnatningsmuligheder til omkring 30 DKK. Kvaliteten vil jeg ikke gisne om. Men regnestykket er simpelt: Du betaler 30 DKK for en sengeplads ("værelse" vil nok være ønsketænkning) - og du får $14 / 80 DKK retur. Overskud: 50 DKK.

    Ulempen: Du skal rent faktisk benytte den bookede overnatning. Du skal som minimum checke ind. Om du sover, er der nok ingen, der kontrollerer. :confused:

    Fordelen: Der er tilsyneladende ingen grænse for, hvor mange gange, du kan udnytte kampagnen. Så hvem er frisk på at tage en tuk-tuk rundt og checke ind på 5 hostels hver dag? De 250 kr. dagligt skulle vel kunne dække lommepengene. :)

    Hvis du leger lidt med boooking.com, kan du måske finde gode muligheder tættere på Danmark - så del dem gerne her! Og hvis du beslutter dig for at teste topcashback, så brug gerne linket her - så får jeg $10 bonus - tak :D
     
  2. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Jeg sidder lige og kigger på et lignende program på Aklamio (ref link: http://aklam.io/ketQg9)
    Her giver de 10 euro hver gang man booker også. Har du prøvet om topcashback virker?
     
  3. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    Jeg har foretaget en booking, dog uden at rejse til Bangkok. Transaktionen er registreret hos Topcashback, men står som pending. Der kan gå op til 8 uger, så jeg ved endnu ikke, om det giver noget...
     
  4. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    Så er der tikket $14 ind på kontoen fra Topcashback. Og jeg har IKKE været i Bangkok... faktisk kan jeg ikke se, at der overhovedet er hævet penge for overnatningen på mit kort.
    Til gengæld har Topcashback strammet vilkårene gevaldigt, så cashback fra Booking.com IKKE kan indløses til Paypal eller Amazon, men skal indsættes på en bankkonto i USA. Det gør unægteligt fidusen mindre interessant for os danskere...
     
    jefi99, Henrik Olsen og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om dette"
  5. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    De kræver også nu at man har min. to nætter på hotellet/hostel'et, og man kan kun bo samme sted én gang pr 14 dage...
     
  6. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Var der nogen der sagde "vand i CPH" ?? :eek::eek::eek:
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  7. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    Nej, @Schwert - det er en helt anden kampagne :D
     
    Schwert og jefi99 "Synes godt om" dette.
  8. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Og nu er booking.com ikke længere partner hos topcashback.com (de er dog stadig på .co.uk-siden, men langt fra attraktiv cashback på booking.com der).
     
    Senest redigeret: 30/10/14

Del denne side