Først halverer vi - og så fordobler vi

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Nicki Lolk Sørensen, 15/12/14.

  1. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,296
    "Synes godt om" modtaget:
    7,018
    Point:
    113
    Jeg undrer mig lidt over denne mail fra SAS:

    Tank kontoen op med dobbelte Ekstrapoint
    Hej Nicki Lolk
    Er din EuroBonus-konto næsten tom? Bare rolig – du kan hurtigt tanke den op igen. Du får nemlig dobbelte Ekstrapoint på alle flyrejser med SAS fra 2. januar 2015 til 31. januar 2015. Så nu kan du begynde at tænke på, hvor bonusrejsen skal gå hen...
    Sådan optjener du dobbelte Ekstrapoint* i kampagnen
    Tilmeld dig direkte her i mailen, og optjen Extrapoint til nye rejser hurtigere end du plejer. Tilmeld dig senest den 31. december 2014.

    Jeg ved ikke om alle har fået den, men det virker lidt omstændigt at ændre hele optjeningsskemaet for derefter at lave et tiltag, der mere eller mindre ophæver det. Med det bureaukrati, der følger oveni.
     
  2. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Hvornår har du fået den? Jeg har ikke fået noget (EBD). Ser ud til at det er en målrettet kampagne...


    Måske de kunne se i deres booking tal at tallene var dårligere i januar end forventet? Selv har jeg et par ture til Oslo i januar som jeg har booket med Norwegian (som SAS normalt ville få), og har også et par andre rejser på programmet hvor jeg ikke vælger SAS. Hvis bare en betydelig del (lad os sige 20%) af deres EB medlemmer bestiller færre rejser i januar end forventet, så kan det være at røde lamper er måske begyndt at blinke. Lad os håbe det.
     
  3. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,296
    "Synes godt om" modtaget:
    7,018
    Point:
    113
    Klokken 07:13
     
  4. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,296
    "Synes godt om" modtaget:
    7,018
    Point:
    113
    Nå, jeg får en fejl, når jeg følger linket for at melde mig til.
     
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @Nicki Lolk Sørensen - jeg husker du "tømte" din EB konto her til udsalget og måtte endda købe ekstra, mon ikke det er bare fordi det er sket? - vi andre har ikke fået denne mail og det er jo også lidt ligemeget, for Ekstrapoint giver ingen staus og EKstrapoint har sikkert også derfor en anden værdi for SAS end Basis Bonuspoint der giver statusoptjening! Anyway, en halvering fra lad os sige 1.000 point til 500 på en rejse er en halvering af dine stauspoint og om man så fordobler den via ekstrapoint er lidt "ligegyldigt"

    Endelig tror jeg også Januar er en sløv måned og den starter jo ikke rigtigt før 5.1 og der er så 1/6 af måneden allerede gået..
     

Del denne side