First Class hos Qatar Airways

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Bizflyer, 3/1/14.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Aktivt medlem

    Beskeder:
    144
    "Synes godt om" modtaget:
    131
    Point:
    43
    Er der nogen der kender til hvilke ruter Qatar tilbyder First Class. Ved at det sælges på London-Doha, men jeg finder ingenting på Qatar sine internettsider der giver en oversikt på dette.

    Når man forsøger at booke en First billet, skal man først til siden med bookingdetalierne inden man får besked på at der ikke tilbydes First på et eller flere af leg'ene i den rute man har valgt.

    Nogen der kan linke til en oversikt jeg ikke klarer at finde?
     
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,614
    "Synes godt om" modtaget:
    26,712
    Point:
    113
    Hejsa,

    Jeg kan heller ikke finde et rutekort eller oversigt over dette. Jeg kunne finde på at skrive til dem for at hører :)

    Men mener da at der skulle være første klasse ud af Frankfurt og Paris også. De havde på Munchen også men det kan være denne er væk. Dog har jeg ikke lige kigget efter så det kan være "old news".

    Hilsen
    Henrik
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Aktivt medlem

    Beskeder:
    144
    "Synes godt om" modtaget:
    131
    Point:
    43
    Etter hva jeg i mellemtiden fik høre af dem der arbejder for dem i Norge, er First på vej ud. I fremtiden er der kun jeres A380 der vil tilbyde F.
    Så får vi hellere se hvor den vil flyve når den tid kommer.
    Deres A330 bliver ombygget ved at tage væk F sæderne. Så da genstår kun A340-600 og de flyver hvad jeg kan se kun Paris og London på enkelte afgange.
     
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,614
    "Synes godt om" modtaget:
    26,712
    Point:
    113
    Det passer jo også meget godt med deres B787 setup hvori der ikke er en første klasse. Så det passer at det kun er fra deres main hubs hvori det sender første klasse afsted.

    Samme ser vi også er ved at ske ved Lufthansa som reducere antallet af ruter med første klasse. Så gætter på den trende vil forsætte ved andre også.
     

Del denne side