Fly Premium for SAS MasterCard Premium kreditkort

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af Frequie, 2/7/17.

  1. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Tænkte at FlyPremium burde have sin egen tråd herinde, da optimering af hvordan det bruges, fejl mv. ikke altsammen bliver rodet sammen i MasterCard Premium tråden.

    Så vil jeg lægge ud med denne update som jeg fandt på SEBs side om hvad der kommer af nyheder på FlyPremium.


    Vi udvikler og forbedrer kontinuerligt Fly Premium konceptet, og ifølge udviklingsplanen, vil det fra oktober 2017 være muligt at:
    • kombinere Fly Premium med andre tilbud
    • booke standard bonusrejser som enkelt rejse
    • booke en retur bonusrejse med eksempelvis SAS GO ved udrejse og SAS Plus ved hjemrejse
    • booke en bonusrejse som tillader hjemrejse fra en anden by end udrejsen. Eksempelvis udrejse fra København til New York og hjemrejse fra Boston til København

    Det er fedt at de melder det ud, og jeg har lidt mere tiltro til SEBs udmeldinger end SKIT. Især det at det kan kombineres med andre tilbud er jo fantastisk. Kunne man håbe at det omfatter når SAS har bonusrejse-tilbud at man kan flyve på Plus/Business for Go pris også? Jeg når snart mine 100K point over 12 måneder, så må vi se om målet skal sættes op til 200K :D
     
    tbh, MortenS, Claus Heine og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Men det er vel stadig SAS og SKIT der skal levere i den sidste ende, så måske skal man ikke sætte forventningerne alt for højt....

    /DSGM #2
     
    Nj4220 og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Grisefod

    Grisefod VIP medlem

    Beskeder:
    348
    "Synes godt om" modtaget:
    1,060
    Point:
    93
    For mig virker listen mere som liste fra SAS. Når man først kan det websiden kan premium klare det.

    Minder mig om at jeg synes det er blevet lang tid siden tanten har kørt point tilbud.

    Hvis jeg bruger premium så regner jeg kun med at bestille i GO.

    Er helt enig at det er super de melder ud med hvad de arbejder med.
    Glæder mig til at se hvordan det ender. :D
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Som det er nu skal der være plads på PLUS både på udrejse og hjemrejse for at man får rabat. Jeg har villet bestille en tur til Malaga hvor der på udrejsen af en eller anden grund ikke var plads på PLUS. Så er man nødt til at vælge GO den ene vej og PLUS den anden. Men så får man ikke Premium rabat! Så får man lov til at betale 40.000 point i stedet for 30.000 point!

    Jeg tror at det er det de mener med denne nye feature - at man får rabatten, selvom der kun er plads på PLUS på et segment.
     
    Henry og Grisefod "Synes godt om" dette.
  5. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,126
    "Synes godt om" modtaget:
    8,185
    Point:
    113
    De har så fået lavet teksten om på hjemmesiden, nu står der:
    • Alle standard bonusrejser i SAS EuroBonus kan bookes tur/retur med Fly Premium
    Før stod der ikke tur/retur. For mig kan standard bonusrejser sagtens være i forskellige klasser på ud og hjemrejse eller selvfølgelig også envejs. Godt at de får det indført, men sådan som de havde skrevet det skulle det have været det allerede
     
    Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  6. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    484
    "Synes godt om" modtaget:
    1,055
    Point:
    93
    Lidt opsamling til denne tråd samlet fra andre steder på forum:

    - Point overført fra andre tæller ikke med i opgørelsen af FlyPremium-saldoen.
    - Købte point tæller med (ikke bekræftet?).
    - Evt. sign-up bonus tæller med.
    - FlyPremium-saldoen opgøres én gang om måneden, når pointene er overført fra SEB til SAS.
    - Det er vilkårene på booking-tidspunktet, der gælder - ikke rejsetidspunktet. Så hvis du booker en FlyPremium-billet på Biz, kan du godt gennemføre rejsen, selv om du på rejsetidspunktet ikke længere har MC Premium, eller du er faldet i FlyPremium-niveau.

    Når SEB/SAS kører kampagner med dobbelt-point, gælder følgende:

    - Alle transaktioner giver dobbelt point - både den ene og den anden vej. Det sker helt automatisk, så der skelnes ikke mellem, om det er "nye penge" eller refundering af et tidligere køb.
    - Man kan kontakte kundeservice og få korrigeret, hvis man bliver trukket dobbelt point for krediterede beløb i kampagneperioden.
     
    Henrik Olsen, MortenS, Ulrik og 4 andre "Synes godt om" dette.
  7. MortenS

    MortenS VIP medlem

    Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93
    Var der ikke en (ny) bruger på forummet der havde opnået højeste fly premium niveau efter 200.000 overførte point fra et familiemedlem?
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side