Flybe bliver en del af Avios-programmet

Poster i 'BRITISH AIRWAYS | AVIOS' oprettet af Nicki Lolk Sørensen, 10/10/14.

  1. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,275
    "Synes godt om" modtaget:
    6,778
    Point:
    113
    http://www.flybe.com/avios/faqs/

    Selv om de ikke flyver fra Danmark, er der nok et par stykker herinde, der har prøvet Flybe.

    Desværre fortsætter tendensen med opsparing i forhold til, hvor meget billetten koster. 2 Avios pr. pund.
     
    Henrik Olsen og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  2. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Fin nyhed.

    Har du tid/lyst til at skrive en artikel til forsiden om den til weekenden eller mandag?
     
  3. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,275
    "Synes godt om" modtaget:
    6,778
    Point:
    113
    Ja, det havde jeg egentlig. Men når jeg læser nærmere, er jeg ikke sikker på, at det er interessant for skandinaver alligevel. Kun briter kan melde sig ind, og det fremgår ikke om eksisterende medlemmer hos f.eks. Executive Club kan opspare Avios hos Flybe.

    Heller ikke avios.com, ba.com og iberia.com gør mig klogere. Så jeg klapper hesten - i hvert fald indtil det er afklaret!
     
  4. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Er også lidt loren ved det her Avios. Det er i hvert fald ikke særlig gennemsigtigt. Tror man får mere ud af bonustilbuddene på hjemmebane!
     
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,638
    Point:
    113
    Men pointene er gode til at købe upgrades med. Så der finder jeg det som en god nyhed for at kunne få flere point til sin konto. Og så kan man jo altid flytte pointene over til Iberia kontoen og så der spare på gebyrerne og afgifterne hvis man vil have en bonusbillet.
     

Del denne side