Fornuftigt hotel i San Diego?

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af john christensen, 17/2/16.

  1. john christensen

    john christensen TripFlyer

    Beskeder:
    142
    "Synes godt om" modtaget:
    360
    Point:
    63
    Er der nogle af jer, der har overnattet på et hotel i SAN som i vil anbefale?

    Skal være der fire dage - blot lidt ferie. Egentlig er det flyturen, der er ferien, men når jeg nu lander i SAN så kan jo sikkert også få tid til at se mig lidt omkring.
     
  2. Claus Heine

    Claus Heine VIP medlem

    Beskeder:
    172
    "Synes godt om" modtaget:
    460
    Point:
    63
    Jeg har tidligere boet på Hilton San Diego Bayfront, det kan jeg godt anbefale. Det ligger i gå-afstand til det historiske Gas Lamp District med restauranter, forretninger og barer.

    Desuden ligger lufthavnen tæt på byen og da vi skulle til lufthavnen var det ret cool med check-in og bagdrop udenfor ved afsætningsområdet, så vi kunne fortsætte direkte til security og lounge.
     
  3. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Enig i at San Diego Bayfront er et dejligt hotel. Dog svinger det utroligt meget i pris fra ca 100 $ og helt op til 300 pr nat! Sidst boede jeg på San Diego DoubleTree Downtown men der svinger prisen også fra 100-300 $ pr/nat afhængig af tidspunktet.

    Dog er der flot udsigt af San Diego "sky-line" fra værelserne, gåafstand til Little-Italy og gratis lufthavns-shuttle

    2014-11-14 19.13.10.jpg
    2014-11-14 22.15.33.jpg
     
  4. E02zar

    E02zar VIP medlem

    Beskeder:
    263
    "Synes godt om" modtaget:
    560
    Point:
    93
    Omni San Diego er også et super hotel. Tæt på gaslamp og så er det billigt p hus lige ved siden af. "Kun" 15 dollar Per nat. Jeg brugte hotwire og betalte ca 120 dollars for et dobbeltværelse pr nat inkl tax
     
  5. john christensen

    john christensen TripFlyer

    Beskeder:
    142
    "Synes godt om" modtaget:
    360
    Point:
    63
    Tusind tak for jeres input.

    Vil helt sikkert tjekke jeres forslag ud. Så må jeg se hvad jeg ender med.
     

Del denne side