Forskellig booking klasse ud og hjem på en T/R billet?

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af mdk, 12/3/16.

  1. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    Når man bestiller en T/R billet, er det så muligt at turen ud er i en anden booking klasse end turen hjem?

    Jeg tog den 20/7-15 fra CPH - SIN - PER - BNE med SQ - efter en lille uges tid fik jeg krediteret EB points på min EB konto, og alt var fint.

    Den 13/1-16 tager jeg så retur fra BNE - SIN - CPH, efter tre uger er mine EB point ikke tikket ind, så jeg skriver til EB retro, tre uger efter rykker jeg og endeligt 5 uger efter afrejse får jeg svar tilbage at min claim er blevet afvist da jeg ikke har rejst i en pointgivende klasse.

    - Jeg har selvfølgeligt smit mit boarding kort ud, og Mr. Jet er såvidt jeg kan se blevet en del af Xpedia, så jeg ved ikke hvor jeg kan se min booking klasse - det undrer mig dog over at returrejsen skulle være på en anden klasse en rejsen derud.

    Er der evt. et sted jeg kan finde min booking klasse? - Kan jeg risikerer at de fjerner mine allerede tildelte points, hvis jeg brokker mig over jeg fik points på udrejsen?
     
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Du kan sagtens være i forskellige booking klasser ud og hjem. Det er nok så længe siden det er svært at se via din booking på andre sider.
     

Del denne side