Jeg ville helt sikkert tage ekstra dage på enten Moorea eller Bora Bora i stedet for Tahiti ja. Optimalt på Bora Bora. Skulle jeg til FP igen, ville jeg dele turen mellem Bora Bora og enten La Tahaa eller Vahine Island.
Flyver I mellem Moorea og Tahiti eller sejler I? Jeg ved ikke helt hvorfor jeg dengang syntes det var en god idé, men det var nogle skodfærger og jeg blev tilmed virkelig søsyg. Har I planer om at sejle, ville jeg måske lige checke færgerne ud.
Conrad ser helt sikkert lækkert ud. Skal man være i det kritiske hjørne:
- Hotellet ligger på den forkerte side af øen, dvs. I misser den gode udsigt (og kunne derfor lige så godt også bo inde på selve øen).
- Stranden ser ikke god ud efter Bora Boraske forhold. Det synes jeg er ærgerligt, da det er noget af det fantastiske ved Bora Bora. Det ser bl.a. ikke så oplagt ud at bade direkte fra alle over water villaerne. Jeg har prøvet en del over water villaer forskellige steder, og det er da uanset hvad en god oplevelse at bo ovenpå vandet, men det er SÅ meget federe, når man ikke hopper ned oveni koraller og søpindsvin. Nogle af dem ser ud til at ligge en del bedre end andre, jeg ville helt sikkert ønske en bestemt beliggenhed på forhånd.
Rigtig god tur, det er SÅ fedt derude
Click to expand...