Glædelig Jul 2020

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af THammer, 24/12/20.

  1. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Glædelig Jul 2020 til alle her på IF.

    Næppe det år eller den jul vi havde regnet med for cirka et år siden.

    På rejsefronten er det heller ikke blev meget i år.
    8 ture er det blevet til. Det er tæt på at være en bundrekord.

    Håber 2021 bliver er bedre år og specielt at vi kan få lov til at rejse igen.

    Glædelig jul.
     
    Jeblin, obs, Henrik Olsen og 7 andre "Synes godt om" dette.
  2. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,095
    "Synes godt om" modtaget:
    4,310
    Point:
    113
    Tak og i lige måde.

    Her blev det til sølle 3 ture, mange flere var planlagt :(
     
    Jeblin, Henrik Olsen, THammer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Glædelig jul IF’ere. :)

    Ja sikke et povert år på rejsefronten. Lad os straks se fremad

    En julesang til jer alle.
     
    Jeblin, obs, Henrik Olsen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  4. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,538
    "Synes godt om" modtaget:
    4,449
    Point:
    113
    Den kan jeg stikke med et stort fedt rungende 0! Ingen flyveture overhovedet i år :(
     
    Jeblin, obs, Henrik Olsen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  5. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,182
    "Synes godt om" modtaget:
    6,443
    Point:
    113
    Så slemt var det ikke her. Jeg skal enda bruge begge hænder for at tælle antallet af afgange!

    3 ture, 9 afgange kunne 2020 blive til. 3 hotelovernatninger af 1 nat hver.

    Antallet af gange jeg har været på Københavns Lufthavn for at besøge coronateltet overstiger antallet af besøg med aeronautiske formål mange gange.
     
    Jeblin, obs, Henrik Olsen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  6. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Glædelig jul til alle her :)

    Nej det er bestemt ikke blevet noget stort rejseår i år. Dog har jeg tilladt mig at snige mig ind over den dansk-svenske grænse og videre over på fastlandet nogle gange, til så eksotiske destinationer som AALborg og AARhus :p Alt i alt er det blevet til 47 segmenter, men halvdelen af dem var dog pre-Corona, hvor jeg også havde en masse korte hop ned til Kjøffenhavn heroppe fra mit eksil i Svealand. Mest eksotisk var en uge i Thailand, lige inden hele verden lukkede ned (bortset fra Sverige, hvor man jo ikke bruger den slags, før end man står med håret i postkassen og er tvunget til at erkende, at man har været naiv :rolleyes:)
     
    SimonFraLolland, Jeblin, THammer og 3 andre "Synes godt om" dette.
  7. Kermit

    Kermit Fuldtids Flynørd (FF)

    Beskeder:
    448
    "Synes godt om" modtaget:
    1,364
    Point:
    93
    10 flyvninger nåede jeg op på, godt trukket på vej af CPH-SXM med 3 legs i hver retning. Så blev det en CPH-ARN retur én gang og CPH-AAL retur én gang. Mærkeligt nok, opnåede jeg hotels.com guldstatus for et par uger siden, men det hører med til historien, at en del rejser i år 2020 er foregået med DSB, som desværre ikke giver guldstatus :(
     
    Jeblin, obs, THammer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  8. Thorkild

    Thorkild VIP medlem

    Beskeder:
    250
    "Synes godt om" modtaget:
    1,275
    Point:
    93
    Glædelig Jul og Godt Nytår også her fra.

    Det blev til 21 flyvninger i 2020 på lige godt 60.000 km. Det dog kun 9 af dem, der er foretaget efter marts 2020. I alt har der været 2x transatlantisk og 1x sydøstasien. Statistikken har en lidt udsædvanlig fordeling, men meget har været udsædvanligt i 2020.

    upload_2020-12-26_15-56-30.png
     
    Jeblin, THammer, Henrik Olsen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  9. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    God jul :)

    Stoppede med at flyve den 6. Marts. En tre dages tur til Rotterdam. Så blev totalt til 6 flyvninger i 2020 og 6 nætter på min Hilton konto.

    Jeg fløj mest med drone i år og derfor dette billede i julens anledning (hvis der var nogle som missede julemanden i år):

    6E0A8604-0329-436C-B169-981E60FD0A04.jpeg

    2021 - vi er klar til dig :)
     
    SimonFraLolland, Kenneth K, Jeblin og 3 andre "Synes godt om" dette.
  10. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    866
    "Synes godt om" modtaget:
    2,544
    Point:
    93
    Glædelig (bag)jul og bedre nytår herfra også.

    Jeg nåede heldigvis lidt ture i starten af året inden corona satte ind - derefter blev det kun til en enkelt tur til Færøerne. Jeg er SÅ klar til at tage revanche i 2021!

    upload_2020-12-27_11-46-21.png
     
  11. danielstrandby

    danielstrandby VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    930
    Point:
    93
    Det blev til 5 flyvninger for mig, hvoraf 60% var i ugen op til jul. Jeg havde yderligere to booket (GVA-CPH-CVA) i oktober, som jeg desværre ikke kunne gøre brug af grundet karantæne-regler i Schweiz.
    Screenshot 2020-12-28 at 09.46.20.png
    Jeg har p.t. én flyvning booket for 2021 (tilbage til GVA fra CPH), men regner derudover med nogle flere ture mellem Schweiz og DK, og forhåbentlig en tur til Moldova i oktober, hvor der er landsholdkamp. Som så meget andet afhænger dette dog af restriktionerne.

    Glædelig jul, godt nytår og må 2021 blive et bedre år for os allesammen!
     
    Senest redigeret: 28/12/20
    Henrik Olsen, SimonFraLolland og Henry "Synes godt om dette"
  12. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,379
    "Synes godt om" modtaget:
    12,757
    Point:
    113
    Glæd dig til turen til Moldova. Dejligt land.
     
    Epedemic, Henrik Olsen og Erwin Lansing "Synes godt om dette"
  13. danielstrandby

    danielstrandby VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    930
    Point:
    93
    Det er sådan et land jeg gerne vil besøge men ikke rigtig har nogen grund til at tage til, så en fodboldlandskamp er en god undskyldning til en forlænget weekend i Chisinau. Hvis turen bliver en realitet, så håber jeg på at kunne spørge dig til råd ift. aktiviteter i byen, du virker som en der har lidt kendskab dertil:p
     
    Epedemic, Henrik Olsen, Erwin Lansing og 3 andre "Synes godt om" dette.
  14. SimonFraLolland

    SimonFraLolland Udkants VIP

    Beskeder:
    247
    "Synes godt om" modtaget:
    1,172
    Point:
    93
    2020 endte med mit travelste år i forhold til segmenter. Eftersom jeg flyttede til Finland i slutningen af 2019, så har der været en del ture mellem Finland og Danmark. Finland har klaret sig relativt godt gennem hele pandemien og derfor var der ikke indtil fornyligt anbefaling om karantæne ved ankomst til DK. Jeg arbejder hjemmefra i Finland og derfor har de 10-14 dages karantæne på hjemrejsen ikke været et problem for mig.

    Det er blevet til 30 segmenter i år, 21 af dem en del af Finland-Danmark-Finland af en art.

    I marts nåede jeg på en kort tur til Luxembourg og Irland mens i løbet af sen sommeren tog jeg en tur til Lituaen og Letland, her var jeg nød til at droppe Estland da Letland valgte at lukke grænsen til dem igen.

    upload_2020-12-28_13-29-20.png

    Har allerede lidt planer for 2021.

    Skal en tur til Lapland i Februar med nattoget mens jeg håber at komme til Cypern i Marts.
    Fik en billet til Cypern med Wizzair for hele 265kr retur, men lige nu koster en godkent corona test i Finland godt og vel 1500kr, så det ikke sikkert det bliver til noget.


    Håbet er højt for et bedre 2021. Et stort godt nytår her fra!
     
    Henrik Olsen, THammer og danielstrandby "Synes godt om dette"
  15. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,379
    "Synes godt om" modtaget:
    12,757
    Point:
    113
    Jeg har været udstationeret i Chisinau hele 2017. Det er jo også ved at være 3 år siden, så der kan være sket meget. Men du er naturligvis altid velkommen til at spørge - og jeg hjælper gerne.
     
    Epedemic, Henrik Olsen og SimonFraLolland "Synes godt om dette"
  16. OIB

    OIB VIP medlem

    Beskeder:
    197
    "Synes godt om" modtaget:
    622
    Point:
    93
    Optjeningsåret der gik...

    Mit EuroBonus optjeningsår udløber, med udgangen af måneden. Trods dette dårlige rejseår, nåede jeg dog alligevel - "til ingen nytte", da status blev forlænget - at optjene en god slat statuspoint.
    De 12 mdr. MC Premium er medregnet.
    Som det ses, blev det ikke til mange ture med SAS. De har simpelthen ikke haft et trafikprogram, som jeg har kunnet bruge til en disse.

    IMG_3167.PNG
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  17. Epedemic

    Epedemic Aktivt medlem

    Beskeder:
    75
    "Synes godt om" modtaget:
    156
    Point:
    33
    Henry er nok autoriteten, kva hans erfaring. Men var der for nogle år siden, og vil lige nævne et par (formegentlig) åbenlyse must do ting: En tur til Tiraspol/Transnistiren + et besøg i Milesti Mici
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  18. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,379
    "Synes godt om" modtaget:
    12,757
    Point:
    113
    Jo, jeg var udstationeret i Moldova fra 2016 til 2017 (totalt 14 måneder). Men der sker jo meget i disse lande. Derfor er min erfaring jo ved at være for gammel til at jeg kan give gode råd. Ikke desto mindre: Der produceres meget god vin og god øl i landet. Restauranterne har rigtig fin mad - jeg vil specielt anbefale kanin, som du kan få de fleste steder (dog ikke på Mc Donalds).
     
    Epedemic og Nielspg "Synes godt om" dette.

Del denne side