God rejsepude?

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Simon Hermansen, 3/9/16.

  1. Simon Hermansen

    Simon Hermansen Do what you love, and do it often.

    Beskeder:
    80
    "Synes godt om" modtaget:
    175
    Point:
    33
    Hej.
    Er der nogen der kan anbefale en god rejsepude, til når man flyver langt på economy? Jeg har tidligere haft en jeg købte i en lufthavn, men den gav slet ikke nok støtte.

    Jeg har set at der er nogle interessante opfindelser på vej vha. crowdfunding, såsom Woollip og FaceCradle, men der kan gå lang tid inden de bliver sendt (90% af de ting jeg har støttet på Kickstarter og Indiegogo er blevet forsinket med mindst et år). Så jeg leder efter noget jeg kan gå ud at købe i dag.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Jeg har prøvet diverse uden stor succes. Den eneste, som jeg vil anbefale var en med små kugler i. Kuglerne var lidt "sticky" så den holdt faconen en smule, når man trykkede ned i den. Jeg købte den i MIA, og har desværre glemt den på et fly (virkelig virkelig dumt). Jeg har set mange andre med kugler i siden, men de har bare ikke været lige så gode (kuglerne har ikke været sticky). Den her var i en grim babyblå eller lyserød farve i sådan noget blankt stof. Super kikset. Så hvis du ser en der er så kikset, så prøv den lige!
     
    Ulrik, PENSIONISTEN, Simon Hermansen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. Simon Hermansen

    Simon Hermansen Do what you love, and do it often.

    Beskeder:
    80
    "Synes godt om" modtaget:
    175
    Point:
    33
    Jeg har bestilt denne, der har fået gode anmeldelser mange steder. Den er med memory foam og ser ud til at give mere støtte end dem man plejer at finde i lufthavnen. Skal nok give en anmeldelse efter min rejse i november.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Det er fordi I ikke har aftjent jeres soldatertid som vi gamle: Så ville I have lært at sove med oprejst hoved uden støtte :p:p:D:D
     
    Senest redigeret: 8/9/16
    Schwert, Kenneth K, alexanderln og 4 andre "Synes godt om" dette.
  5. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    "Memory foam", det var måske det samme materiale som min den grimme havde ;-) Jeg ser frem til en anmeldelse!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Simon Hermansen

    Simon Hermansen Do what you love, and do it often.

    Beskeder:
    80
    "Synes godt om" modtaget:
    175
    Point:
    33
    Jeg synes den købte rejsepude er væsentligt bedre end andre, pga. den ekstra støtte. Den gør dog ikke en long haul på economy til et premium-produkt, men ikke desto mindre mere overkommeligt. Havde ikke ondt i nakken denne gang.

    Den kan desuden reduceres meget i størrelsen, når den er pakket ned i den medfølgende stofpose. Så den er nem og lille at transportere.
     
    THammer, HenrikM, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side