God SAS-oplevelse

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af mhsalv, 22/2/15.

  1. mhsalv

    mhsalv VIP medlem

    Beskeder:
    144
    "Synes godt om" modtaget:
    355
    Point:
    63
    Lidt kudos til SAS er på sin plads når de gør noget godt. Her er min søndagserfaring med SAS:

    1) Søgte en ungdomsbillet CPH - OSL - KRS med bevidst lang mellemlanding i Oslo (4,5 timer), men den aktuelle routing kunne ikke bookes online (dog kunne jeg se, at der var ungdomsbilletter tilgængelig på de aktuelle flyvninger).

    2) Ringede til SAS på dansk nr, men der skulle en i øvrigt hyggelig Kristoffer have ånddsvagt mange penge i telefongebyr.

    3) Forsøgte igen, fik igen fat på Kristoffer. Det gav et godt grin men stadig 300DKK i telefongebyr.

    4) Prøvede derefter norsk EB-nr, fik fat på en som ikke kunne lave noget overhovedet pga SK IT-problemer.

    5) Manden som ikke kunne noget sendte mig heldigvis videre til en virkelig glad og flink svensker (fangede desværre ikke hans navn). Han fandt den aktuelle routing til en pris tilsvarende en gennemgående billet. Telefongebyret? Det var åbenbart ikke svært at fjerne:) Virkelig godt humør hele vejen gennem.

    Konklusion: Fedt at se, at der er nogen hos SAS som forstår sit job. Jeg er på ingen måde superkunde hos SAS (EBS) og booker næsten udelukkende ungdomsbilletter/de lavere billetklasser. Så er det hyggeligt, at man stadig bliver godt behandlet, og at medarbejderen fatter, at SAS vinder meget på at sløjfe nogle telefongebyr til fordel for glade kunder, god stemning og fremtidig loyalitet.

    Fortsat god søndag;)
     
    Senest redigeret: 22/2/15
    Nicki Lolk Sørensen og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Takker for at dele dette og ja - ros skal SAS have når noget går godt og det gør det heldigvis i min verden ganske ofte.
     
    mhsalv "Synes godt om" dette.
  3. mhsalv

    mhsalv VIP medlem

    Beskeder:
    144
    "Synes godt om" modtaget:
    355
    Point:
    63
    Ovenstående er selvfølgelig i den småt trivielle afdeling, men mange bække små... :)
     
  4. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Har for det meste også oplevet at få god og venlig betjening i telefonen når jeg har haft ringet til SAS.

    Men derfor ville det nu alligevel være ønskværdigt om de også snart vil tage fat på en ordentlig overhaling af deres IT-systemer, der vel må siges at være lige så slidt som de gamle kabiner i deres langdistance-fly. Det må koste dem spidsen af et jetjager når passagerer ringer ind for at få håndteret sager som i dag burde kunne håndteres online.
     
    Kristian og mhsalv "Synes godt om" dette.

Del denne side