Gode råd og deal hjælp søges: CPH-LAX, LAS-DFW & DFW-CPH

Poster i 'REJSEDEALS' oprettet af Trolix2000, 2/4/18.

  1. Trolix2000

    Trolix2000 Medlem

    Beskeder:
    53
    "Synes godt om" modtaget:
    82
    Point:
    18
    Med alle de flyve- og bookingeksperter herinde må der være nogen der kan give et par råd eller tip med på vejen:
    Årets sommerferie går til USA og vi (2 voksne og en datter på 10 år) starter i Los Angeles (ca. 8 dage) og bevæger os derefter i bil til Las Vegas (ca 4 dage) og slutter ferien af i Dallas (ca. 10 dage).
    Afgang: omkring 9. Juli (kan sagtens være før, men helst efter 4/7)
    Retur: ultimo Juli og kan godt snige sig ind i august, hvis det er.
    Bookinger ser således ud:
    CPH-LAX
    LAS-DFW
    DFW-CPH
    Og nu til spørgsmålene:
    Kan det passe at det eneste sted man kan finde “rundrejse”-billetter er på Kayak eller findes der flere sites/apps der kan hjælpe?

    Hvad kan bedst betale sig? Enkeltbookinger eller en samlet booking (hvis det er muligt overhovedet)?
    Jeg prøver alle mulige kombinationer som at booke CPH-LAX & DFW-CPH og så tage LAS-DFW for sig, men jeg kan ikke helt komme under 8000 kr.
    Jeg har ca. 60.000 SAS point jeg sagtens kan skyde efter det, for at få prisen lidt ned, men jeg ved ikke om det overhovedet gør en forskel, hvis det betyder at jeg skal booke direkte gennem SAS (til en højere pris).
    Samtidig har jeg 554 Cashpoints hos Norwegian.
     

    Attached Files:

    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  2. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Momondo har også rundrejse. Har du forsøgt CPH-LAX t/r og så enkeltvis eller i samme reservation LAX-LAS-DFW-LAX? Alternativt fly hjem fra NYC, der er konkurrencen som regel skarpest

    God tur iøvrigt. SoCal er et pragtfuld område. Enjoy
     
    Trolix2000, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  3. nicolajpaaske

    nicolajpaaske Aktivt medlem

    Beskeder:
    40
    "Synes godt om" modtaget:
    173
    Point:
    33
    Google Flights har også muligheden, men er det 8.000 pr. person vi taler om, eller 8.000 i alt?
     
    Trolix2000, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  4. Trolix2000

    Trolix2000 Medlem

    Beskeder:
    53
    "Synes godt om" modtaget:
    82
    Point:
    18
    Det er 8.000 pr. billet (sikkert en my billigere for vores datter).
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  5. nicolajpaaske

    nicolajpaaske Aktivt medlem

    Beskeder:
    40
    "Synes godt om" modtaget:
    173
    Point:
    33
    Henrik Olsen, Trolix2000 og Henry "Synes godt om dette"
  6. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Kan du evt tænke den anderledes:
    Så du finder en retur CPH-DFW
    Ny en retur DFW-LAS
    Evt kører med lejebil Las-Lax eller tjek direkte på southwest’s hjemmeside om en LAS-LAX kan noget!?
    Blot et hurtigt bud, har ikke tjekket noget helst.
    Men tænker ikke du nødvendigvis får en bedre pris ved at lave en samlet booking noget sted. Retur rejser er som regel det billigste. Men turen over atlanten er jo som regel pisse dyr i højsæsonen.
     
    asf, Henrik Olsen, Trolix2000 og 2 andre "Synes godt om" dette.
  7. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Tror @isolCBflyer har ret, turen over Atlanten er bare dyr i sommermånederne, hvor alle gerne vil på ferie...

    Min umiddelbare indskydelse var også CPH-LAX/DFW-CPH på en billet, og LAS-DFW på en seperat billet (så får du stadig "retur"-prisen på den transatlantiske flyvning).

    F.eks. med Star joint-venture (LH/UA/AC/etc.) koster den transatlantiske ~6800kr retur i juli, men kun ~4300kr hvis man tager afsted i juni (deres skæringsdatoer er 25/6-11/8 ud og 15/7-11/8 hjem, det er vist ikke et tilfælde!).

    Så kan heller ikke lige se en snedig måde at komme uden om de høje sommerpriser på :(
     
    SophieHendriksen, Henrik Olsen, isolCBflyer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  8. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Enig med de andre herrer, USA er p*ssedyr i juli/august. Jeg har kigget på det samme, og vi kan tage afsted allerede 15/6 fordi min søn går på en international skole, hvor de har længere ferie. Der kan vi flyve CPH-LAX/SFO/MIA alt muligt i den retning med f.eks. BA til 9-10.000 kr. for 2 voksne og 1 barn (7 år), marginalt dyrere med SAS. I juli måned eksploderer det.
     
    Trolix2000 og Henry "Synes godt om" dette.
  9. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    SAS’ Friends & Family er antageligvis lige om hjørnet, så har du is i maven, ser du an i løbet af april.
     
    Trolix2000 og Henry "Synes godt om" dette.
  10. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Det ligner ikke den mest behagelige tur og den kræver et hotelophold undervejs - men lige nu kan du kommer med BA til LAX og flyve hjem via DFW til 4400 per person. Det kræver så kun en enkeltbillet fra LAS til DFW:

    https://www.momondo.dk/flybilletter...ferrer=searchform&ca=10&a=0.34398373378119773

    Ellers denne mere behagelige version til 6330pp med Lufthansa og United (sorter efter Star Alliance, så kommer du udenom WOW og DY):
    https://www.momondo.dk/flybilletter...eferrer=searchform&ca=10&a=0.3571495122499846
     
    Trolix2000, Henry, asf og 1 anden person "Synes godt om dette".
  11. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    det vil jeg ikke regne med, sidste år var FF følgende terminer:

    upload_2018-4-3_15-25-45.png
     
    SophieHendriksen, jakobv84, Claus Heine og 2 andre "Synes godt om" dette.
  12. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Argh, godt spottet. Så er F&F sandsynligvis out of the question.
     
    Kristian og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side