Godt nytår

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af jefi99, 31/12/15.

  1. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Godt nytår fra Bangkok. Klokken er 19:55 og jeg er på vej til fest (kl 21).

    Hvor holder I nytår?
     
    Ekeren, Beaglen, tbh og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Nørrebro; hummer, tiramisu og Taittinger (dog NV)
    SU-livet fejler ikke noget :)
     
    jefi99, Beaglen, clager og 4 andre "Synes godt om" dette.
  3. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Så er vi snart klar til at tage hul på endnu et nyt år. Men først må vi sige ordentligt farvel til det gamle - og sikke et år vi nu tager afsked med.

    Her på InsideFlyer har det været et begivendhedsrigt år. For det første har vi oplevet en stor stigning i antallet af læsere igennem året. Vi har for alvor understreget at InsideFlyer er samlingspunktet for frequent flyers i Danmark. De øvrige medier bruger os flittigt som kilde til artikler om bonuspoint og andre rejserelaterede artikler. Det er vi naturligvis stolte af og det understreger endnu en gang, at det er her ekspertviden om dette emne er samlet.

    Men det væsentligste er at vi har udbygget vores community af læsere, som gerne hjælper hinanden i hverdagen. Hver eneste dag deles der er hav af tips med andre - og jeg er sikker på vi alle kan se tilbage på 2015, som året, hvor vi ofte har fået gode tips på InsideFlyer, som gør vores rejser lettere, billigere eller bedre. Jeg er også sikker på at mange har startet nye ven- og bekendtskaber blandt andre læsere og brugere af vores forum. Det har jeg ihvertfald.

    I december måned gentog vi sidste års succes med en julekalender for alle læsere. Dog med endnu flottere præmier i år. Præmiepuljen var på over 100.000 kroner og julekalenderen var endnu mere populær blandt læserne end sidste år. December blev også måneden hvor vi satte ny rekord i antallet af læsere og understregede at vi er Skandinaviens største og vigtigste medie for frequent flyers.

    2015 var også året, hvor vi ændrede navn fra Bonusfeber.dk til insideFlyer.dk. Det skete som en del af en større omlægning internationalt og for at understrege, at vi er en del af et stort netværk af lignende sider over hele verden. Her ved årets udgang findes InsideFlyer i 7 forskellige lande - og mon ikke der kommer flere til næste år. Dette internationale samarbejde betyder også, at vi står meget stærkere og kan tilbyde nogle endnu bedre muligheder for vores læsere og medlemmer i det kommende år.

    2016 kommer helt sikkert til at byde på mange positive overraskelser for alle læsere og medlemmer af InsideFlyer. Det glæder vi os til at kunne løfte sløret for. InsideFlyer.dk vil dog også fremover være et danske medie. Skrevet af danskere - for danskere. Men med alle de fordele, som nu følger med når vi har en større samlet gennemslagskraft internationalt.

    Lad mig afslutningsvis sige tusind tak til alle som læser med og ikke mindst til alle som - dagligt - bidrager til at vores forum er et hyggelig sted at hænge ud. Det sætter vi stor pris på. Læserskaren og antallet af medlemmer har øget betragteligt i løbet af 2015 og det forpligter naturligvis. Vi vil i det nye år gøre os endnu mere umage og sørge for endnu flere fordele til vores læsere og medlemmer..

    Tak for året, som er gået - og Rigtigt Godt Nytår.

    På gensyn i 2016



    Flemming Lundberg Poulsen
    Chefredaktør
     
    Senest redigeret: 31/12/15
    Ali Taran, Ekeren, jefi99 og 10 andre "Synes godt om" dette.
  4. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Nytåret holdes i mit nyerhvervede hus inden turen går til STX på lørdag. Her er valget faldet på Ruinart Blanc de Blancs til snacks, tale og forret og til midnat på Mandois Demi-sec. Godt nytår folkens.
     
    Ekeren, Beaglen, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Lejligheden på gammelholm, aftenen hedder Dronningens Nytårstale, LetzSushi Sushi, hjemmelavet chokoladeis på Valrhonachokolade.. ved ikke om alle børn holder til midnat, vi får se... - jeg er faktisk mere til Sekt, må være de tyske aner.. - min yndlingssekt er http://www.sommerhausen.com/website/index.php/die-weine/sekt - Rosé Brut, den holder og den skal drikkes til talen og midnat.. - til sushi skal vi have Oberhäuser Leistenberg Riesling Kabinett 2010...

    Godt nytår til alle..
     
    Beaglen, clager, Flemming Poulsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,638
    Point:
    113
    Godt Nytår fra mig også - det har været en sand fornøjelse at se hvordan 2015 er gået. Jeg er så glad for at jeg hver uge lærer noget nyt og kan hjælpe andre med at lærer noget nyt.

    2016 bliver fremragende - det er jeg sikker op, da vi hele tiden ser nye medlemmer på forum og de bidrager hele tiden med ny viden - det er bare fedt :)

    Nytårsmenuen består af lidt kemi og Sous Vide forberedelse af både kød og grøntsager. Har været i gang med det siden i går.

    Så ærtesuppe med Champagneskum og torsk til forret. Cote de Boeuf i Sous Vide med tilbehør og til desserten er lidt klassisk Fondant de Chocolat og lidt lakrids og Kemi til. Drikkevarerne er primært bobler fra M&C - god til priserne i min verden. Dernæst følger en ukendt mængde af Gin i forskellige afskygninger....
    image.jpeg

    Send gerne jeres billeder af maden og drikkevarerne i aften - vil glæde mig til at se hvordan hummer på et studenterbudget gør sig, samt gode vine og bobler :)
     
    Ekeren, jefi99, Beaglen og 4 andre "Synes godt om" dette.
  7. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg startede som forventet (dog 20 min forsinket pga defekt 'traktor' til pushback) med 2 Smoothies og en sparkling wine:
    IMG_20151231_090640.jpg
    Herefter på indkøb:
    IMG_20151231_150654.jpg
    1 flaske billige bobler (1,29€) til at øve sablingen, 1 flaske børnebobler som værtinde gave, 1 flaske forhåbentlig OK bobler til at lave kir, en flaske Nicolas Feuillatte og en M&C.
     
    jefi99, Beaglen, Henrik Olsen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  8. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Sushi pick-up. .. 20151231_163224.jpg
     
    *flyer, Ulrik, Henrik Olsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  9. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Bliver 2016 året hvor du og familien går fra sort zero til grøn stevia?
    Bon appetit og godt nythår ( ku´ikke la være...)
    Godt nytår fra TLL - jeg kommer en time tidligere ind i det nye år end de fleste af jer andre:)
     
    jefi99, *flyer, Beaglen og 4 andre "Synes godt om" dette.
  10. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    lige over @clager - næppe grøn cola, men det var en reklamegave, ungerne siger det er alt for boblet... - så vist ingen success... - du nåede det, trods din omvej via ARN...
     
    clager og Ulrik "Synes godt om" dette.
  11. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Coke Life er blevet min nye favorit. Minder langt mere om rød cola end light. Og efter at den forfærdelige Zero efterhånden er at finde over alt i stedet for Light, så er den grønne absolut en forbedring. Nu mangler vi bare at SAS får dem ombord, så der er alternaver til Zero fremover...

    Vi har haft den her i Sverige længe. Mener faktisk at Sverige og Brasilien var de første to markeder den blev sendt ud på - som test.
     
    clager og Ulrik "Synes godt om" dette.
  12. Beaglen

    Beaglen VIP medlem

    Beskeder:
    529
    "Synes godt om" modtaget:
    1,845
    Point:
    93
    Alle InsideFlyer medlemmer ønskes et rigtigt godt nytår. For mit vedkommende har 2015 rejsemæssigt været et af de bedre år, hvor jeg har været to gange i London og hvor jeg har været på adskillige ture i bil til både Norge, Sverige og Tyskland. En af de bedste begivenheder i 2015 har været, at jeg i august fandt dette forum og jeg er blevet så begejstret, at jeg i 2016 vil lave en rejse (b)log og især set fra en juridisk synsvinkel. Her har jeg nok brug for mange af Jeres input, men meget mere om det i det nye år. På årets sidste dag tilbragte jeg 5 1/2 time i køkkenet og fik efter mine anstrengelser fremtryllet franske ostefiduser og mit allerførste forsøg på et kransekagetårn :) 10260016_10208296457875239_1812416681601710980_n.jpg
     
    Peter F., RasmusH, Ulrik og 5 andre "Synes godt om" dette.
  13. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,275
    "Synes godt om" modtaget:
    6,778
    Point:
    113
    Kopierer min Facebook-status ind her. Vil ikke beskyldes for selv-plagiat - derfor kildehenvisningen ;)


    2015 ryger nok ikke ind på min top 5. Så sjovt var det heller ikke at bo på hotel i længere tid, fordi jeg var hjemløs. Men hva' fa'n, så har jeg prøvet det.

    Til gengæld blev det til besøg i Hong Kong, Charlotte Amalie, Christiansted, Frederiksted, San José, Mexico City, Bogota, Houston, Dallas, Austin, San Antonio, Las Vegas, Atlanta, New York, Ohrid, Düsseldorf, London, Wien, Malmø og Helsinki. Ok, den liste blev noget længere end jeg regnede med.

    I august flyttede jeg til Bergen, hvor jeg forsøger at holde mørket ud indtil forårsjævndøgnet, hvor der er hævn! Og ja, jeg forsøger mig da også lidt med det norske, selv om jeg helst er fri - de forstår mig jo alligevel. Eller også lader de bare som om smile emoticon

    2016 begynder med en forlænget weekend i New York. Jeg trænger også til nyt tøj...

    Godt nytår!
     
    Ulrik, jefi99, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  14. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,638
    Point:
    113
    Sjov nok syntes jeg at Zero er langt den bedste cola. Også i forhold til den nye Stevia grønne cola. Godt at der er mange valg....
     
    Peter Krogh Frausing, clager, *flyer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  15. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Godt nytår fra Davao (på Mindanao, Filippinerne). Der er sjovt nok ikke meget gang i den nytårsaften herude, da alle filippinere hygger med deres familier og alt er lukket ned. Hang lidt i en bar med nogle expats og fik en par SML (ikke at forveksle med lufthavnen på Bahamas).

    Nytårsforsættet må være at komme til nogle nye spændende destinationer og ikke mindst indkassere en masse point!
     
    Senest redigeret: 1/1/16
    Beaglen, Ulrik, jefi99 og 3 andre "Synes godt om" dette.
  16. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Uenig. Zero>Life>Light
     
    Peter Krogh Frausing, Ekeren, *flyer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  17. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    San Miguel Light, I presume?
    San Miguel (ikke light) er faktisk blevet min foretrukne "almindelige" øl i Thailand
     
    PeterA og Kristian "Synes godt om" dette.
  18. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,275
    "Synes godt om" modtaget:
    6,778
    Point:
    113
    Fuldstændig enig. Så skal den rigtige Coca Cola bare foran dem alle...
     
    Peter F. og Ulrik "Synes godt om" dette.
  19. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    men er Life ikke sådan en mellemvare? for jo ikke særlig Light, men de små smagsprøver smagte helt fint, dog observeredes lettere bøvsen og lidt flere bobler end andre ;-)
     
  20. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,638
    Point:
    113
    Enig inden prio - bortset fra at jeg vil have rød cola ind før light....
     

Del denne side