Har lige modtaget et brev fra British Airways. Det var min Golden Ticket, som jeg kan give til en medarbejder, som jeg syntes har gjort noget - udover det sædvandlige. Dette er virkelig en god ide og syntes bestemt at det er en god måde. At belønne en positiv indsats i stedet for at fokusere på de negative sider er det rigtige i min verden. Har I også fået og givet en Golden Ticket endnu? Kender I andre lignende løsninger?
Kun BA Gold og over der får den/dem. Virker ikke til der er nogen direkte belønning til medarbejderen, men spiller nok en rolle i performance reviews, osv. jo
Jeg har dette lille kort med og møder jeg en der - efter min vurdering - gør noget helt vildt godt og udover forventningen, så kan jeg jeg bare give personen dette kort. Der er så et nummer på det så det kan ses at det ikke er et falsk kort. Medarbejderen giver det så videre til din leder og bruger det til personale vurderingen. Tidligere fik medarbejderen også et kontantbeløb ud af at modtage sådanne kort. Ved ikke om det forsat er sådan. @Peter Krogh Frausing - håber at dette var forklaring på dit spørgsmål også
Åhhh, jeg var med da @Henrik Olsen gav den her, det var en meget glad person bagefter og faktisk også før, det var den rigtige på vores tur, det team.. andre der er BA Gold der har erfaringer med det her?
I kommentarerne her er der en BA contracter, der har modtaget en Golden Ticket, og skriver lidt om det: http://www.upyourservice.com/blog/s...ats-in-it-for-me-to-give-away-a-golden-ticket
@jakobv84 - men det er fordi, de ved du aldrig vil give den til nogen somhelst, så spild af Golden Ticket
Det var skam ikke en "hun" men en "han" - så ikke lummert lige der.... med mindre det skal misforståes