Guide til TAM Fidelidade bonusprogram

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Peter Krogh Frausing, 25/11/15.

  1. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    TAM Fidelidade er bonusprogrammet som bliver benyttet af den Brasilianske One World partner; TAM Airlines. I denne guide vil vi introducere dig til bonusprogramet TAM Fidelidade, og vise dig hvordan du optjener og bruger point med selskabet, samt hvilke fordele du får som statusmedlem. Hvordan optjener jeg point med TAM? Hos TAM Fidelidade optjener… Læs mere
    Read the whole post here.
     
    Senest redigeret: 25/11/15
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  2. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Man skal bo i regionen, og flyve rigtigt meget før det vil give bare en lille smule mening at benytte TAM Fidelidade. Det største minus er, at miles udløber efter to år. Derudover er der langt bedre Oneworld programmer på markedet.
     
    Peter Krogh Frausing "Synes godt om" dette.
  3. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Faktisk kunne jeg godt tænke mig at høre et bud på et oneworld program der er godt, hvis man er lidt all-round med hvad man flyver af OW, og ikke flyver med noget bestemt?
     
  4. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Hej GG Det er et rigtig godt spørgsmål hvad der reelt gør sig gældende, da informationerne peget i hver sin retning. Jeg skal nok undersøge og vende tilbage. Jeg er i samme situation, at jeg bor i Brasilien. Jeg finder det ligesom dig, meget lettere at optjene status med TAM end f.eks. BA, og dette program er super fordelagtigt for os :)
     

Del denne side