Hilton: Ændring af medlemsvilkår

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Henrik Olsen, 16/12/13.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Hilton har i alt ubemærkethed ændret vilkårerne her per 1/1-2014 til at slettet ordet "high speed" fra deres internet tilbud til Guld og Diamond medlemmer.

    upload_2013-12-16_20-47-27.png

    Der står forsat at det er en del af de muligheder, men at fjerne ordet "high speed" giver flere potentielt "dårlige" ting:

    1. At de kan undgå at sikre god kapacitet når man bor på deres hoteller og fx Skype kald bliver endnu mere umugeligt.
    2. At de indfører en mulighed for at købe sig til "high speed" hvis man vil bruge Skype eller have flere enheder på.

    Så lad os se hvad næste skridt er - vi kan nok ikke forvente at blive positivt overrasket....

    Hilsen
    Henrik
     
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Hilton har altid været mit foretrukne hotel, hvis priserne var ok og som HH Gold fik man Internet/Upgrade hvis muligt. Det er da at gå imod udviklingen, mange hoteller giver jo netop fri Internet til alle der bor på hotellet, ikke kun Gold eller Diamond kunder.

    Fik en mail den anden dag fra IHG, der haar Intercontinental, Crowne Plaza, Holiday Inn osv, at de i 2014 giver Free Internet for alle deres medlemmer, kender så ikke kvaliteten af deres Internet. http://www.ihg.com/hotels/us/en/global/offers/offers/ihgrewardsclub

    Synes Internetforbindelse er vigtigt når man er ude at rejse, både privat og forretning. Lad os se hvor slemt det bliver med Hilton?
     
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Jeg er her HELT enig og HH Gold er også min favorit. Men arbejder man på hotellet om aftenen så er internetforbindelsen vigitg og det er noget skidt at der er en forbindelse men den er langsom og dårlig kvalitet og man bliver tvunget til at købe sig til en hurtig forbindelse så bliver selve benefits ved HH Gold/Diamond udhulet til "kun" morgenmad.

    Hilsen
    Henrik
     
  4. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    De har vel bare ændret High-speed til Wifi. Jeg læser det mere som at man ikke skal forvente kabelinternet mere. Med andre ord er jeg helt rolig ved denne ændring af medlemsvilkår :)
     
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Hej Freqie,

    Dejligt at hører at du er positiv omkring dette :)

    Jeg håber du har ret og så må vi se tiden an om det betyder noget eller det var fugle på taget.

    Hilsen
    Henrik
     
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Noterede mig den her også, vel ok egenligt:

    News! From January 5, 2014
    All spendings on room invoice when checking out, is eligible for earning Extra points
    and you will earn 1 Extra point for each USD $ 1.00 spent.

    Included are the following hotel brands: Hilton Hotels & Resorts, Conrad® Hotels & Resorts, Waldorf Astoria™ Hotels & Resorts, Doubletree by Hilton™, Embassy Suites Hotels™, Hilton Garden Inn™, and Hilton Grand Vacations™.

    An exception are stays at Hampton Inn™, Homewood Suites by Hilton™, Home2 Suites by Hilton™, where a member may only earn up to 100 Extra Points per stay.

    http://www.flysas.com/en/EuroBonus/Earn-points/hotels/Hilton-Hotels/
     
  7. Kolmorgen

    Kolmorgen M&M Senator

    Beskeder:
    63
    "Synes godt om" modtaget:
    154
    Point:
    33
    Er netop checket ind på Hilton i Sofia og hastighed og priser der det samme som før...
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Super - så er det nok ikke så voldsomt en ændring på de lokationer som allerede har noget fornuftigt internet - måske mere for de mange amerikanske hvor der trods 2014 er mangel på kapaciteten.
     

Del denne side