Hilton status-match

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af DanielBahn, 16/2/19.

  1. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Kæresten kan få en gratis “match-til-Diamond-uden-noget-at-matche-med”-periode på 90 dage til Hilton, dvs at hun inden for 90 dage skal have 8 stays på et Hilton-hotel, og så har hun optjent Diamond i et år, uden at hun har status i andre programmer. Nifty nifty.

    Nu sidder vi så og planlægger sommerferie - en køretur rundt i Europa til nogle forskellige vandland og forlystelsesparker, og selvom der ikke er mange Hilton-hoteller at vælge imellem, så kan vi godt få det til at passe med få 8 stays på Hilton i den periode der. Der er dog en merpris ifht hotels.com og accor, som vi “plejer” at bruge. Men diamond har jo nogle dejlige fordele, især morgenmad og opgraderinger.
    Og diamond-status Ville være godt i 2020, hvor hun har mere rejseri.

    Men når man er en del af sådan en status-match er personalet på hotellet så mindre interesseret i at give de gode opgraderinger? Eller kan de slet ikke se man er på en status-match?

    Pft
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Modvig

    Modvig Aktivt medlem

    Beskeder:
    52
    "Synes godt om" modtaget:
    215
    Point:
    33
    Vi gjorde det samme sidste år - fik 3 mdr challenge og tog en tur i Californien hvor vi bookede Hilton hoteller hver dag som turen skred frem. Vi havde en rigtig god oplevelse, blev flot behandlet og ofte opgraderet. Hvert sted takkede de for Hilton loyalilteten, så ingen som helst tegn på at de kunne se der var tale om en status match challenge og derfor behandlede os mindre godt
     
    Henry og DanielBahn "Synes godt om" dette.
  3. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,538
    "Synes godt om" modtaget:
    4,450
    Point:
    113
    Jeg gav fruen et guldkort sidste år og hun blev også mødt, som var hun alm medlem. Fik upgrade og lounge access
     
    DanielBahn og Henry "Synes godt om" dette.
  4. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Vi kan simpelthen ikke nå 8 forskellige stays dernede.. Der er jo ikke så mange Hilton-steder i Europa, ud over de store byer..

    Pt. ser det sådan her ud:
    - 2 nætter: Hilton Berlin
    - 1 nat: Hilton Prague
    - 2 nætter: Hilton Garden Inn Munich
    - 2 nætter: Hilton Garden Inn Zurich Limmattal (her overvejer vi Hilton ved lufthavnen i stedet)
    - 1 nat: Doubletree by Hilton Luxembourgh

    Vi har muligheden for at bo 1 nat på hotellerne i stedet for at have to nætter, men bliver for besværligt med sønnike.. Så vigtigt, er kortet nok heller ikke..
    Men guldkortet er i hvert fald sikret..

    Nu skal vi bare have fundet det rette tilbud, så vi kan bestille..
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,379
    "Synes godt om" modtaget:
    12,757
    Point:
    113
    Når jeg logger ind på min profil hos Radisson og bestiller værelse til andre, så får jeg i en del tilfælde godskrevet nætter og point på min konto. Det virker ikke altid - men jeg vil tro op mod 4 ud af 5 gange. Er det også muligt hos Hilton?
     
    DanielBahn og frankbrix "Synes godt om" dette.
  6. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,538
    "Synes godt om" modtaget:
    4,450
    Point:
    113
    Jeg har ikke modtaget noget for overnatninger booket til andre. Dog har de fået værelset med min Hhonors rabat.
     
    DanielBahn og Henry "Synes godt om" dette.
  7. jtraveler

    jtraveler VIP medlem

    Beskeder:
    286
    "Synes godt om" modtaget:
    597
    Point:
    93
    Jeg har tidligere hjulpet en herinde med at optjene nætter og point.
    Værelset var booket i hans navn og jeg var påskrevet på værelset med mit navn. Det fungerede fint (Hilton i SF) og viste blot bookingnummer, men ved ikke om den er tricky :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. Bekgaard

    Bekgaard VIP medlem

    Beskeder:
    456
    "Synes godt om" modtaget:
    1,283
    Point:
    93
    Har ikke prøvet, men har da tænkt på dette.
    Hvis HH-medlem booker og skriver den overnattendes navn på bookingen, så er alt vel i fineste orden og point på kontoen ?
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side