Hilton Vinterudsalg

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af RasmusP, 22/11/15.

Tags:
  1. RasmusP

    RasmusP Aktivt medlem

    Beskeder:
    87
    "Synes godt om" modtaget:
    205
    Point:
    33
    Tænkte jeg lige ville dele den her.

    Hilton holder vinterudsalg lige for tiden, hvor man kan spare 30% og 35% hvis man er HHonors medlem. Udsalget slutter d. 31. januar 2016 og man kan booke helt frem til 30. december.

    Fandt for eksempel en rate på Hilton Bomonti i Istanbul til 685 kr per nat på visse datoer i et standard værelse. Hvis man derudover har guld eller diamant status, så er der opgradering til et executive værelse med lounge adgang. Plus de lader en selv bestemme om man vil have morgenmad i loungen eller morgenmadsrestauranten. Hotellet ligger ikke super central for turister, men det er nemt at komme ind til den gamle bydel.
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  2. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    @RasmusP Dog er Executive room 2 værelseskategorier over standard room, så det er vel ingen garanti at man får Exec? Men det er bestemt en fin pris. Og et fantastisk hotel / lounge :)
     
    RasmusP "Synes godt om" dette.
  3. RasmusP

    RasmusP Aktivt medlem

    Beskeder:
    87
    "Synes godt om" modtaget:
    205
    Point:
    33
    Det kommer an på hotelles upgraderingspolitik. På Hilton Bomonti og visse andre Hilton's er det vist sådan at man enten kan opgradere fra et standard til et deluxe værelse eller til executive floor, da værelserne på executive floor er de samme som de normale værelser bare højere oppe og med adgang til loungen. Garanti har man jo ikke ved Guld, det kommer an på om de har ledige værelser til det, men ved Diamant har man jo altid adgang til loungen (ellers bliver man kompenseret for det).

    Har fx lavet en booking på Hilton Warsaw, hvor jeg har booket et standard værelse uden morgenmad. Her står der, at jeg er på gratis estandy til et executive værelse, men lad os se ved check-in om de har ledige værelser til at opgradere mig, ellers må jeg nøjes med gratis continental morgenmad som guld.
     

Del denne side